Bezcenne przeżycia w najciekawszych miastach świata dla polskich użytkowników kart MasterCard

Globalny program MasterCard Priceless Cities zawitał do Polski. Od początku grudnia wszyscy użytkownicy kart płatniczych z logo MasterCard, wydanych przez banki w Polsce, mają dostęp do wyjątkowych przywilejów i niezwykłych wydarzeń w najatrakcyjniejszych turystycznie miastach na całym świecie.

Na posiadaczy kart MasterCard czekają setki atrakcji w kilkudziesięciu miastach świata, dostępnych w ramach programu Priceless Cities. Dzięki karcie płatniczej z logiem MasterCard możemy np. w piątkowy wieczór zarezerwować stolik dla grupy znajomych w słynnej restauracji Bazaar w Beverly Hills, co dla większości chętnych stanowi nie lada wyzwanie. Zajrzymy też za kulisy pokazu fontann przy hotelu Bellagio w Las Vegas i odwiedzimy nagradzaną restaurację Isono w Hong Kongu, gdzie osobiście przyjmie nas szef kuchni, Bradley Hull.

Dla planujących nieco mniej odległe podróże, MasterCard przygotował szereg wyjątkowych ofert również w Europie. Podróżujący do Londynu mają okazję skorzystać m.in. z preferencyjnej oferty pobytu w osławionym hotelu W, gdzie trzy noce spędzą w cenie dwóch. Na wyjątkowe traktowanie i atrakcyjne ceny mogą również liczyć w salonie The Refinery w domu handlowym Harrod’s, a także w muzeum figur woskowych Madame Tussauds, do którego drugi bilet wstępu otrzymamy bezpłatnie. Równie atrakcyjne oferty znajdziemy także w wielu innych europejskich miastach, takich jak Madryt, Paryż, Berlin, Monachium, Mediolan, Rzym czy Sztokholm.

Priceless Cities to działający od 2011 r. program, w ramach którego użytkownicy kart płatniczych MasterCard korzystają z wyjątkowych przywilejów i wydarzeń w wielu miastach na świecie. Program oferuje m.in. miejsca w pierwszych rzędach na najważniejszych światowych wydarzeniach kulturalnych, bilety na popularne imprezy czy wstęp za kulisy największych przedsięwzięć artystycznych. Od grudnia tego roku wszystkie atrakcje w ramach programu są dostępne również dla polskich użytkowników kart MasterCard.

By skorzystać z wyjątkowych atrakcji przygotowanych przez MasterCard, planując podróż zagraniczną wystarczy zarejestrować się na stronie www.priceless.com, wybrać jedną z dostępnych propozycji w odwiedzanym mieście, dokonać rezerwacji i opłacić, jeśli tego wymaga regulamin danej oferty. Dostępne atrakcje zostały zgrupowane w czterech sekcjach: Zakupy, Restauracje, Pobyt i Zwiedzanie, gdzie obszernie zaprezentowane zostały poszczególne przywileje i wydarzenia, dostępne dla posiadaczy kart z logo MasterCard.

Priceless Cities to kolejna akcja w ramach naszej platformy marketingowej, odnoszącej się do bezcennych doświadczeń, jakich dostarczamy użytkownikom kart MasterCard. Tym razem również polskim klientom oferujemy niepowtarzalną okazję skorzystania ze wszystkich przywilejów programu Priceless Cities, zapewniając wyjątkowe atrakcje w najciekawszych miastach świata” – powiedziała Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard.

Polską premierę programu wspiera kampania marketingowa skierowana przede wszystkim do osób często podróżujących za granicę. Do końca roku informacje zachęcające do wzięcia udziału w programie będą pojawiać się na nośnikach zewnętrznych w okolicach lotnisk, w popularnych serwisach podróżniczych w polskiej sieci, a także na pokładach samolotów PLL LOT kursujących na trasach europejskich, na samych lotniskach oraz w taksówkach kursujących w ich okolicach. Kampania, zaprojektowana przez polskie biuro agencji McCann Worldgroup, obejmie także narzędzia e-mail marketingowe, reklamy w wyszukiwarkach oraz w popularnych serwisach społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

źródło: MasterCard

Podziel się: