Nowości w aplikacjach mobilnych mBanku i Orange Finanse

mBank jako pierwszy w Polsce wprowadza szybkie połączenie z centrum telefonicznym wprost z aplikacji mobilnej. Dzięki temu kontakt z konsultantem trwa krócej, a obsługa w ramach bankowości telefonicznej przebiega sprawniej, bo klient jest automatycznie identyfikowany. Usługa została udostępniona klientom mBanku i Orange Finanse. Dodatkowo, w aplikacji mBanku pojawił się produkt dostępny tylko mobilnie – lokata z promocyjnym oprocentowaniem 2,5 proc.

Nawiązanie połączenia z konsultantem mLinii mBanku lub infolinii Orange Finanse bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej jest niezwykle proste. Do aplikacji wystarczy się po prostu zalogować PIN-em i wybrać ikonę zielonej słuchawki. Rozmowa będzie realizowana jak standardowe połączenie GSM, z pominięciem serwisu automatycznego, w którym standardowo wybiera się temat rozmowy i podaje dane identyfikacyjne.

Dla klienta oznacza to szybszy i łatwiejszy dostęp do konsultanta telefonicznego, bez konieczności podawania danych logowania (nie trzeba pamiętać telekodu). Automatyczne logowanie gwarantuje również, że pracownik banku będzie mógł przystąpić do obsługi dyspozycji natychmiast po rozpoczęciu połączenia.

– Nowy sposób kontaktu z mLinią stworzyliśmy, chcąc uprościć ten sposób komunikacji z bankiem. Liczymy, że nowe rozwiązanie nie tylko spodoba się naszym klientom, ale przede wszystkim podniesie jakość obsługi klientów na mLinii – tłumaczy Łukasz Wiktor, dyrektor biura obsługi klientów

Atrakcyjne lokaty dla mobilnych w mBanku

W zaktualizowanej aplikacji mobilnej mBanku pojawiła się przebudowana sekcja lokat. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników, bank przebudował proces zakładania depozytu, dzięki czemu już przed jego otwarciem klient pozna oprocentowanie i prognozowany zysk.

W aplikacji mBanku pojawiła się również możliwość założenia specjalnej lokaty, dostępnej wyłącznie w tej formie. Na klientów mobilnych czeka promocyjna oferta 3-miesięcznego depozytu z oprocentowaniem w wysokości 2,5 proc. (dostępna od 1 lutego br.).

Dodatkowo, dzięki zmianom bank będzie prezentować propozycje specjalne z sekcji „Oferty Specjalne” (specjalne oferty depozytowe indywidualnie proponowane klientom), a także popularną lokatę 3-dniową.

Nowe wersje aplikacji bankowych dają też dostęp do wygodnej zmiany limitów na kartach płatniczych.

Warto wspomnieć, że kilka dni temu mBank opublikował też nową wersję aplikacji na urządzenia mobilne z systemem iOS, która poprawiła wydajność, stabilność i szybkość jej działania.

źródło: mBank

Podziel się: