50 zł na kolejne zakupy dla przedsiębiorców od Visa i MAKRO

Do 3 września br. potrwa wspólna kampania promocyjna Visa i sieci hurtowej MAKRO, w ramach której przedsiębiorcy otrzymają atrakcyjne bony towarowe. Visa aktywnie wspiera i edukuje przedsiębiorców w zakresie płatności bezgotówkowych, którzy dzięki takim rozwiązaniom jak karty Visa Business mogą lepiej zarządzać firmowymi finansami.

Promocja rozpoczęła się 4 sierpnia br. – w każdy weekend przedsiębiorcy, którzy dokonają zakupów za min. 500 zł w hurtowych halach sieci MAKRO i opłacą je kartą Visa, otrzymają bon towarowy o wartości 50 złotych na kolejne zakupy w MAKRO. Co tydzień promocja rozpoczyna się o godz. 17:00 w piątek i trwa do północy w niedzielę lub do wyczerpania zapasów (do rozdania jest po 1000 bonów dziennie). Dodatkowo, przez cały okres promocji, klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania są bony o wartości 1000 zł. Promocja zakończy się w pierwszy weekend września br.

„Kolejna już współpraca z siecią hurtowni MAKRO jest elementem naszych długofalowych działań mających na celu zachęcanie przedsiębiorców do ograniczania korzystania z gotówki na rzecz transakcji bezgotówkowych kartami Visa. Regularnie przypominamy o korzyściach wynikających z płacenia kartami firmowymi Visa i obserwujemy, że zyskują one coraz większe uznanie wśród firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wyrazem tego jest m.in. uzyskanie przez Visa, drugi rok z rzędu, tytułu Marki Godnej Zaufania wśród przedsiębiorców w kategorii systemy płatnicze” – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

„Warto przypomnieć, że kilka lat temu w sieci hurtowni MAKRO można było płacić wyłącznie gotówką. Obecnie wygoda i bezpieczeństwo transakcji bezgotówkowych sprawia, że są one bardziej popularne wśród naszych klientów. Dbamy też o wygodę przedsiębiorców, którzy przy każdej hali MAKRO mogą skorzystać z wpłatomatów, aby zasilić swoje konto utargiem w gotówce, a następnie móc zrealizować firmowe wydatki kartą Visa” – komentuje Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu, MAKRO Polska.

Korzystając z kart firmowych Visa, przedsiębiorcy mogą łatwo i skutecznie oddzielić wydatki firmy od wydatków osobistych. Karta pozwala na dostęp do środków firmowych niezależnie od miejsca, w którym znajduje się przedsiębiorca, a posługiwanie się nią minimalizuje ryzyko utraty gotówki i – dzięki procedurze reklamacyjnej chargeback – konieczności zapłaty za niezrealizowane dostawy.

Przedsiębiorcy szczególnie cenią sobie karty jako bezpieczne narzędzie do dokonywania szybkich płatności w sklepach internetowych. Udział płatności e-commerce w wartości płatności kartami Visa Business ogółem wynosił ponad 13% na koniec drugiego kwartału 2017 r. – to wzrost o ponad 40% względem tego samego okresu rok wcześniej1. Spośród płatności dokonywanych w internecie, aż 2/3 ich wartości stanowiły zakupy w zagranicznych e-sklepach1.

Karty Visa to dla przedsiębiorców także rzecz niezbędna podczas zagranicznych podróży służbowych. Wg badania przeprowadzonego na zlecenie Visa, ponad połowa wyjeżdzających służbowo za granicę uważa kartę za jeden z najbezpieczniejszych instrumentów finansowych2. Dlatego też osoby wyjeżdżające w interesach cenią karty służbowe bardziej niż zaliczki gotówkowe od pracodawcy czy pokrywanie wydatków z własnych środków, a następnie występowanie o ich zwrot.

Banki wydające karty firmowe Visa mogą umożliwić ich indywidualną konfigurację. Przykładowo, przedsiębiorca może zarządzać kartą przekazaną pracownikowi poprzez ograniczenie wysokości kwoty możliwej do wydania czy umożliwienie działania karty tylko w określonym czasie – np. od poniedziałku do piątku, dla konkretnej kategorii wydatków – np. tylko na stacjach paliw lub w określonym kraju. Bank-wydawca karty Visa może również udostępnić przedsiębiorcom Visa Business Reporting – narzędzie online umożliwiające tworzenie raportów i otrzymywanie powiadomień. Usługa pozwala tworzyć i przeglądać raporty nt. wydatków dokonanych za pomocą kart – np. dla wybranego okresu, pracownika, dostawcy czy kategorii wydatków – a w sytuacji, w której np. ustawiony przez przedsiębiorcę próg wydatków zostanie przekroczony, powiadomi o tym przedsiębiorcę.

„Na wzrost popularności kart firmowych wśród przedsiębiorców duży wpływ ma fakt, że są one coraz powszechniej akceptowane w miejscach, w których załatwiają oni różnego rodzaju sprawy – od urzędów, przez placówki pocztowe, aż po zakupy firmowe w takich sieciach jak MAKRO” – dodaje Adrian Kurowski, Visa.

Promocję Visa i MAKRO wspiera kampania reklamowa w radiu, w internecie – w tym poprzez media społecznościowe – w sklepach wielkopowierzchniowych, hurtowniach, na stacjach benzynowych oraz w halach sieci MAKRO. Do wykorzystywania materiałów reklamowych związanych z promocją zostały zaproszone banki-wydawcy kart Visa. Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Więcej informacji na temat promocji, w tym jej regulamin, znajduje się na stronie www.visa.pl/makro/.

Więcej informacji na temat promocji, w tym jej regulamin, znajduje się na stronie www.visa.pl/makro/.

1 Dane Visa pochodzące z sieci przetwarzania danych transakcji VisaNet.
2 dane pochodzą z badania nt. preferencji płatniczych Polaków podczas zagranicznych podróży służbowych, ktróre wykonała firma MEC Analytics & Insight na zlecenie Visa. Zostało ono przeprowadzone w okresie maj-czerwiec 2016 r. wśród osób, które posiadają kartę płatniczą i w ciągu poprzedzających 12 miesięcy co najmniej raz wyjechały służbowo za granicę. Liczebność próby wyniosła 330 osób.
Podziel się: