Jednym z elementów badania „Zdalnych form kontaktu” jest Infolinia, gdzie między innymi mierzymy czas oczekiwania na połączenie z Konsultantem (po zakończeniu komunikatu o nagrywaniu).
Najszybciej dodzwonisz się do Ubezpieczyciela – średni czas to 46 sekund, do Telefonii potrzebujemy średnio 52 sekundy a najdłużej jest w Bankach – średni czas oczekiwania to 92 sekundy.
UBEZPIECZYCIELE
[table id=21 /]
TELEFONIA
[table id=22 /]
BANKI
[table id=23 /]
Pełny ranking badania juz wkrótce.
Badanie zdalnych form kontaktu zostało przeprowadzone w marcu i kwietniu 2015 przez ekspertów z MojeBankowanie.pl metodą Mystery Caller i Mystery Mailing. Eksperci sprawdzali stronę www oraz zakładkę Kontakt, a następnie wysyłali 5 zapytań i wykonywali 5 połączeń. Połączenia i zapytania wykonywano w różnych dniach oraz przedziałach czasowych. Badaniu poddano 24 największe Banki, 25 największych Towarzystw Ubezpieczeniowych (w tym direct) oferujących ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe, 4 Operatorów Telefonii Komórkowej. Przeprowadzono łącznie 583 audyty: 53 audyty strony, 265 audytów Infolinii i 265 audytów mailowych.