W styczniu mBank jako pierwszy w Polsce wprowadził szybkie połączenie z centrum obsługi klienta wprost z aplikacji mobilnej. Dzięki temu kontakt z konsultantem trwa krócej, a obsługa przebiega sprawniej, bo klient jest automatycznie identyfikowany.
Nawiązanie połączenia z konsultantem mLinii bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej jest niezwykle proste. Do aplikacji wystarczy się po prostu zalogować PIN-em i wybrać ikonę zielonej słuchawki. Rozmowa będzie realizowana jak standardowe połączenie GSM, z pominięciem serwisu automatycznego, w którym wybiera się temat rozmowy i podaje dane identyfikacyjne.
Dla klienta oznacza to szybszy i łatwiejszy dostęp do konsultanta, bez konieczności podawania danych logowania (nie trzeba pamiętać telekodu). Automatyczne logowanie gwarantuje również, że pracownik banku będzie mógł przystąpić do obsługi dyspozycji natychmiast po rozpoczęciu połączenia.
– Nowy sposób kontaktu z mLinią stworzyliśmy, chcąc uprościć ten sposób komunikacji z bankiem. Liczymy, że nowe rozwiązanie nie tylko spodoba się naszym klientom, ale przede wszystkim podniesie jakość obsługi klientów na mLinii – tłumaczy Łukasz Wiktor, dyrektor biura obsługi klientów