ING Bank Śląski otrzymał główną nagrodę Golden Arrow 2018 w kategorii Digital marketing za kompleksową promocję płatności BLIK. Konkurs oceniał efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej.
W wyróżnionej akcji promocyjnej przygotowanej we współpracy z agencją GONG, ING Bank Śląski promował płatności BLIK wśród młodych osób – będących nieustannie w ruchu, ciągle na telefonie, w social mediach niemal 24/7, działających tu i teraz.
Spot z kampanii internetowej Weekend bez przeszkód, przedstawiającej zalety przelewów na telefon BLIK, znalazł się w trójce najchętniej oglądanych filmów na YouTubie w 2017 roku.
Akcja promocyjna obejmowała również wiele działań direct marketingowych oraz w social mediach. Efektem akcji był wzrost liczby dokonanych przez klientów transakcji BLIKiem o 240%, a w internecie aż o 380%.
Konkurs Golden Arrow organizowany jest od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communication. Więcej informacji o konkursie oraz listę nagrodzonych w tegorocznej edycji można znaleźć na stronie Golden Arrow.