ING Bank Śląski i Patronite.pl łączą siły, aby prowadzić ludzi z pasją do sukcesu. Najbardziej doświadczeni twórcy Patronite.pl podzielą się wiedzą i doświadczeniem z młodymi pasjonatami. Do zgarnięcia też 10 tysięcy złotych wsparcia od ING.
Misją ING od lat jest inspirowanie ludzi do rozwoju i realizacji wyznaczonych celów. Dla marki ważne jest kształtowanie pozytywnych wzorców i wspieranie inicjatyw, które dają ludziom możliwość samorealizacji i rozwoju samodzielności finansowej – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. Mocno wierzymy w pasje i pomysły młodych ludzi. Często jednak nie wiedzą oni, jak zacząć i wyjść z przysłowiowej szuflady. Brakuje im doświadczenia. Dlatego połączyliśmy siły z serwisem Patronite.pl. Młodzi mogą wykorzystać swój potencjał i rozwijać twórczość u boku najlepszych – dodała Barbara Pasterczyk.
ING i Patronite.pl połączyła wspólna idea. W centrum działań obu podmiotów są ludzie i ich pasje. Patronite.pl to miejsce dla ludzi z pasją i talentem, z ludźmi, którzy chcą ten talent finansowo wspierać. Ważne dla Patronite jest również budowanie świadomości społecznej, że – w dobie internetu – twórców można wspierać nawet małymi kwotami, na zasadach crowdfundingu.
ING zachęca więc młodych twórców do wykorzystania tych możliwości. Dodatkowo, aby pomóc w rozwoju, udostępnia specjalne materiały edukacyjne, przygotowane z Patronite.pl oraz uruchamia akcję specjalną, w ramach której można pozyskać środki na rozwinięcie skrzydeł – 3 nagrody po 10 tysięcy złotych – łącznie aż 30 tysięcy złotych.
W ramach akcji specjalnej, wpływowi autorzy Patronite.pl (3 „weteranów” serwisu) wybiorą spośród założonych profili, które zgłoszą się do akcji do 12 października, 9 obiecujących autorów. Wejdą z nimi we współpracę mentorską w celu dopracowania ich profili i przygotowania propozycji rozwoju pasji. Może to być dedykowany projekt, autorski pomysł czy seria contentu o wybranej tematyce. 3 najlepsze pomysły otrzymają nagrody finansowe na rozwinięcie skrzydeł.
Więcej na temat akcji ING i Patronite.pl na: www.patronite.pl/najlepiejrobicswoje
Współpraca ING i Patronite.pl została zainaugurowana w czasie kampanii „Najlepiej robić swoje”, skierowanej do osób w wieku 18-26 lat. W kampanii ING proponuje młodym wsparcie w realizacji ich pasji oraz ofertę banku dopasowaną do ich oczekiwań – aplikację Moje ING mobile z nowym Kontem MOBI.
Bank proponuje:
- przelew na numer telefonu, który księgowany jest nawet w weekend;
- nowość w ofercie – uproszczone transakcje BLIK w dedykowanej klawiaturze Moje ING mobile. Płatność kodem BLIK w internecie lub wykonanie przelewu na telefon może być jeszcze szybsze – bez opuszczania przeglądarki lub komunikatora;
- prosty zakup doładowań multimediów w aplikacji Moje ING – wygodnie, bo bez podpinania karty do usługi abonamentowej. Kolejna nowość w ofercie dostępna już wkrótce.
Nowoczesne usługi to nie wszystko. Bank rozszerzył też swoją ofertę kont osobistych o konto Mobi dla klientów do 26 roku życia. Wyróżnia je brak opłat za użytkowanie karty (bez warunków) oraz nielimitowana liczba wypłat z obcych bankomatów przy użyciu kodów BLIK. Więcej o ofercie konta: https://www.ingbank.pl/lp/mobi2
Szczegóły akcji „Najlepiej robić swoje” z ING i Patronite.pl:
- Czas trwania akcji specjalnej: do 30 listopada 2018
- Promocja: Internet i social media
- Kreacje: GONG
- Media: Mullen Lowe Media Hub