W drugiej połowie listopada ERGO Hestia rozpoczęła kampanię online „Agent Powrócił”. Celem podjętych działań jest promocja agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2018.
Doświadczenie pokazuje, że internetowe spoty reklamowe skutecznie docierają do wybranych odbiorców i mają biznesowe uzasadnienie. Założeniem realizowanej kampanii jest upowszechnienie agentów w ich regionach, mówi Sylwester Poniewierski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.
ERGO Hestia wybrała reklamę w internecie, żeby promować pośredników tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline). W poprzedniej edycji kampanii reklamowej, filmy promujące agentów przykuły uwagę ponad 9 mln odbiorców. Tegoroczna akcja będzie trwała do 23 grudnia.
Tego typu kampania to bardzo dobry pomysł. Klienci mają szansę poznać wizerunek pośrednika pracującego w konkretnym biurze. Ułatwia to nawiązanie kontaktu i przełamuje bariery podczas pierwszej rozmowy. Dodatkowo działania promocyjne, które inicjowane są przez markę ERGO Hestia, odbierane są przez klientów jako wiarygodne, powiedziała Danuta Sikorska, właścicielka Punktu Standard.
Znak Jakości ERGO Hestii to certyfikat, który już od trzech lat przyznawany jest agencjom wyróżniającym się profesjonalnym doradztwem, wysokim poziomem obsługi klienta i wyjątkową estetyką lokalu. To dowód, że agencja działa zgodnie z zasadą Najwyższego Standardu Ochrony, która jest wyróżnikiem ERGO Hestii.
W 2018 roku ubezpieczyciel wyróżnił 175 punktów sprzedaży. Kolejna, już czwarta, odsłona Znaku Jakości rozpocznie się w pierwszym kwartale 2019 roku. ERGO Hestia zaprasza swoich agentów do udziału w nadchodzącej edycji.