MetLife rozwija sprzedaż w kanale direct marketing i nawiązuje współpracę z T-Mobile. Wybrani klienci operatora mogą teraz skorzystać ze specjalnej oferty dwóch nowych ubezpieczeń – „Ochrona Zdrowia” i „Ochrona na Wypadek”.
MetLife jest pionierem i liderem sprzedaży w tej kategorii usług ubezpieczeniowych. Rozwijamy nasz model współpracy już od 15 lat. Mamy godnych zaufania Partnerów oraz wyjątkowe doświadczenie i kompetencje w tym obszarze. Cieszymy się, że mogliśmy nawiązać współpracę z T-Mobile – powiedział Bartłomiej Woźniak, Dyrektor Pionu Klienta Instytucjonalnego.
Nowa oferta MetLife została przygotowana we współpracy z T-Mobile i jest skierowana wyłącznie do klientów operatora.
„Ochrona Zdrowia” to ubezpieczenie na wypadek nowotworu złośliwego, udaru lub zawału mięśnia sercowego. Gwarantuje wypłatę świadczenia od razu po uzyskaniu diagnozy, dzięki czemu ubezpieczony ma szybszy dostęp do leczenia – może np. opłacić dodatkowe badania czy rehabilitację ze świadczenia, które otrzymał.
Drugie z oferowanych ubezpieczeń, „Ochrona na Wypadek”, zapewnia dodatkowe środki finansowe w przypadku pobytu w szpitalu na skutek wypadku oraz dla rodziny i najbliższych osoby ubezpieczonej w razie jej śmierci wskutek wypadku.
Umowę ubezpieczenia można zawrzeć w wygodny i uproszczony sposób podczas rozmowy telefonicznej, bez potrzeby wychodzenia z domu, formalności i pytań o stan zdrowia. Opłaty
za składkę uwzględniane są na fakturze za usługi telekomunikacyjne.
Opis wszystkich świadczeń, w tym wyłączenia odpowiedzialności, znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, z którymi należy zapoznać się przed zawarciem umowy.