Hybrydowa taksówka EcoCar zamiast pojazdu zastępczego

Często zdarza się, że w wyniku wypadku lub awarii kierowca musi oddać samochód do warsztatu. Towarzystwa ubezpieczeń oferują wówczas możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego. ERGO Hestia idzie o krok dalej i proponuje klientom także pokrycie kosztów przejazdu taksówkami EcoCar.  

W ostatnim czasie ubezpieczyciel wraz z firmą EcoCar uruchomili pilotażowy program w Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu.

 To świetne rozwiązanie dla kierowców, którzy cenią sobie wygodę i chcą uniknąć problemów związanych z użytkowaniem i odpowiedzialnością za wynajmowany pojazd – mówi Izabela Chabrowska, dyrektor ds. obsługi procesów w Biurze Operacji i Likwidacji Szkód ERGO Hestii. – Korzyści wynikających z programu pilotażowego jest wiele: klient może lepiej wykorzystać czas podczas podróży taksówką, a nawet całkiem z niej zrezygnować, gdy jego celem jest np. zawiezienie dzieci do szkoły  – dodaje Izabela Chabrowska.

– Taksówki to jeden z najwygodniejszych środków transportu w gęstym ruchu miejskim. Nie musimy się martwić o miejsce parkingowe i sprawniej omijamy korki, ponieważ taksówki mogą korzystać z buspasów oraz wjazdu na uliczki i mosty zamknięte dla ruchu – mówi Ilona Fijałek, kierownik ds. Marketingu EcoCar. – Współpraca EcoCar i ERGO Hestii nie jest przypadkowa, ponieważ obie firmy w swojej strategii zakładają troskę o środowisko naturalne. Flota EcoCar składa się wyłącznie z hybrydowych, maksymalnie 3-letnich samochodów, co gwarantuje ekologiczną i jednocześnie komfortową podróż. Każdy użytkownik aplikacji EcoCar może na bieżąco śledzić swoje postępy w ograniczaniu emisji CO2 zbierając tzw. EcoKilometry. Do identyfikacji klienta wystarczy numer telefonu lub aplikacja mobilna, dzięki czemu ograniczamy zbędne formalności i produkcję materiałów – wyjaśnia Ilona Fijałek.

Jak to działa?

  1. Po stłuczce klient zgłasza szkodę za pomocą formularza na stronie internetowej ERGO Hestii (https://www.ergohestia.pl/zgloszenie-szkody/).
  2. Przedstawiciel ERGO Hestii dzwoni do wybranych klientów z propozycją skorzystania z usług EcoCar.
  3. Klient otrzymuje środki na swoje konto w aplikacji EcoCar (dostępna w sklepach Google Play oraz App Store) lub na wskazany numer telefonu. Środki na przejazdy taksówkami EcoCar są do wykorzystania w dowolnym czasie na terenie Warszawy, Wrocławia i Trójmiasta. Wystarczy zamówić taksówkę przez aplikację lub telefon pod numerem +48 123456789.

Możliwość skorzystania z przejazdów taksówkami to kolejne kroki, które mają na celu podniesienie poziomu obsługi likwidacji szkód i promocję ekologicznego stylu życia. Ubezpieczyciel oferuje m.in. możliwość skorzystania z carsharingowych, hybrydowych pojazdów na terenie Warszawy, a jeśli klient chciałby przy okazji zadbać także o zdrowie – ERGO Hestia proponuje mu rezygnację z pojazdu zastępczego w zamian za (otrzymany już na zawsze) nowy rower.

ŹRÓDŁOERGO Hestia