Turyści i pasjonaci górskiej wspinaczki, którzy dotrą na tatrzańską Gubałówkę, mogą bezpłatnie korzystać z niebieskiej lunety MetLife. Urządzenie zamontowane na tarasie widokowym restauracji Gubałzzeria nawiązuje do kampanii promującej produkt inwestycyjny MetLife Invest.
Ze względu na wyjątkowe położenie i piękne widoki Gubałówka jest popularnym celem wędrówek turystów odwiedzających Zakopane. Ze szczytu można podziwiać panoramę polskich Tatr i Zakopanego. Od 7 maja br. do 2 stycznia 2016 r. turyści mogą podziwiać te widoki również przez lunetę MetLife.
– Akcja nawiązuje do spotu reklamowego promującego nasz produkt ochronno-inwestycyjny MetLife Invest. Luneta zamontowana na tarasie widokowym na Gubałówce jest identyczna jak ta, która pojawia się w reklamie ze Snoopym, ambasadorem naszej marki – mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji w MetLife – Reklamowany produkt ubezpieczeniowo-inwestycyjny MetLife Invest pozwala zabezpieczyć finansowo przyszłość klientów i ich bliskich. Z tego względu akcja udostępnienia lunety realizowana jest pod hasłem „Widoki na przyszłość sponsoruje MetLife” – dodaje Izabela Ptaszyńska.
Film pokazujący montaż lunety i popularność, jaką cieszy się urządzenie:
Dodatkowo w okresie od maja do lipca turyści wylatujący z Polski, z lotniska Fryderyka Chopina w Warszawie mogą zobaczyć billboard marki, na którym ambasador MetLife – Snoopy życzy turystom szczęśliwej podróży przez życie. Billboard umieszczony jest w hali odlotów.
Sport reklamowy MetLife Invest:
źródło: MetLife