Ponad 13,5 mln zł od mBanku i jego klientów na konto WOŚP

mBank głośno zagrał z klientami na 28. Finale WOŚP. Razem dodali do konta Fundacji aż 13,5 mln zł i przyczynili się do rekordowego wyniku tegorocznej zbiórki. Z przekazanych pieniędzy aż 3 mln pochodzi od mBanku. 2 mln z akcji „100 za 100” oraz 1 mln z aukcji dzieł sztuki z kolekcji banku. 

Najważniejszy cel 28. Finału WOŚP został osiągnięty: zebrano ogromną kwotę na wsparcie dziecięcej medycyny zabiegowej. Część z tych pieniędzy pochodzi od klientów oraz samego banku.
Sukcesem zakończyła się rozpoczęta w święta akcja „100 za 100”. Zgodnie z jej zasadami, za każdy dzień, w którym na konto WOŚP wpłynęło 100 wpłat od klientów, mBank dokładał 100 tysięcy złotych. I tak każdego dnia, aż do finału, podczas którego przekazał 2 mln zł!
Konto Orkiestry zasilił też wynik charytatywnej aukcji dzieł sztuki z kolekcji mBanku przeprowadzonej w domu aukcyjnym Desa Unicum. Za 70 dzieł zapłacono ponad 1 mln zł. Wśród prac przekazanych przez mBank znalazł się m.in. obraz Juliana Fałata i rzeźba Igora Mitoraja.

Wsparcie nie tylko w dzień Finału

mBank pomaga Fundacji WOŚP nie tylko podczas finałów.
1 stycznia br. wystartowała akcja „W rytmie WOŚP” dla nowych klientów korporacyjnych mBanku. Przedsiębiorstwa z pełną księgowością, które do 28 lutego założą konto, również mogą wspierać Orkiestrę. Za każdy nowy rachunek mBank przez pół roku będzie przekazywał na konto Fundacji równowartość opłat za jego prowadzenie.
Klienci detaliczni również mogą wspierać WOŚP przez cały rok. Wystarczy, że założą cel oszczędnościowy i co miesiąc będą wspierać Fundację wybraną przez siebie kwotą. W ubiegłym roku przekazali dzięki temu 800 tys. zł.
ŹRÓDŁOmBank