#UbezpieczamZdalnie. ERGO Hestia namawia agentów do pracy z domu. Agenci odpowiadają

2222ERGO Hestia od momentu, gdy w Europie pojawił się koronawirus, radzi agentom, co robić, by zminimalizować ryzyko zakażenia. Pośrednicy od początku otrzymywali informacje z zasadami profilaktyki oraz wskazówkami, jak obsługiwać klientów, by w jak najmniejszym stopniu narażać się na bezpośredni kontakt. ERGO Hestia rozpoczęła również akcję #UbezpieczamZdalnie, w ramach której zachęca agentów do publikowania zdjęć zrobionych podczas pracy w domu. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają nagrody.

Agenci poprzez prowadzenie punktów sprzedaży są szczególnie narażeni na kontakt z innym człowiekiem. Gdy koronawirus wydawał się być jeszcze daleko od Polski, ERGO Hestia zaproponowała im przeprowadzanie ankiet z klientami, które pozwalały ograniczyć spotkania z nieznajomym.

Praca zdalna i z uśmiechem

Teraz, gdy kolejne informacje o zachorowaniach w Polsce docierają do nas każdego dnia, ERGO Hestia namawia agentów, by pracowali z domu. Firma oferuje narzędzia online, dzięki którym każde istotne zadanie można wykonać przez komputer lub telefon. W ten sposób dba o bezpieczeństwo agentów.

Sopocki ubezpieczyciel wręcz nagradza agentów za pracę z domu. W tym celu ERGO Hestia zorganizowała zabawę na Facebooku. Agenci i pracownicy ubezpieczyciela mogą wrzucać zdjęcia z pracy zdalnej z hasztagiem #UbezpieczamZdalnie. Autorzy najbardziej oryginalnych fotografii otrzymają od ERGO Hestii nagrody. Pośrednicy natychmiast zaczęli publikować zdjęcia z domowej pracy, a na nich nie brakuje dzieci, zwierząt i… uśmiechów. W ten sposób udowadniają, że można skutecznie pracować zdalnie, a wszystko to ze świetnym humorem! Dodatkowo ERGO Hestia udostępnia specjalne nakładki na Facebooku, dzięki czemu każdy może promować tę akcję i przyczynić się do zmniejszania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.

Niezbędne narzędzia dla agentów

ERGO Hestia bez przerwy podkreśla, jak ważne jest pozostanie w domu. Dlatego już jakiś czas temu ogłosiła, że wszystkie jej przedstawicielstwa są zamknięte. Przynajmniej fizycznie, bo w ERGO Hestii można ubezpieczyć się mailowo lub telefonicznie. Wystarczy skontaktować się z agentem.

Zachęcanie do pracy zdalnej musiało być poprzedzone zapewnieniem odpowiednich narzędzi i rozwiązań, które pozwolą komfortowo współpracować agentom z klientami. Dlatego ERGO Hestia w ramach kampanii „W trosce o wspólne bezpieczeństwo” uprościła wiele procedur i na nowo poinstruowała agentów o zasadach działania systemów. Wśród tych rozwiązań są – między innymi – iHestia Lite, która daje możliwość sprzedaży ubezpieczeń z poziomu smartfona czy iMonitor, za pomocą którego można nadzorować wysokość sprzedaży. Dodatkowo w Centrum Informacji pośrednicy mogą liczyć na niemal codzienne aktualizacje, dzięki którym na bieżąco otrzymują kolejne wskazówki. Niezwykle istotną pomocą pozostaje system Agent, który jest swoistym centrum zarządzania polisami czy raportami.

ŹRÓDŁOERGO Hestia,