ERGO Hestia wzmacnia zabezpieczenie ciągłości biznesowej

ERGO Hestia wprowadziła nową aplikację webową dla agentów. EH24 pozwala pośrednikom oferować polisy w trybie 24/7, dzięki czemu agenci nie odczują przerw technicznych.

EH24 to lekkie rozwiązanie chmurowe zapewniające agentom stały dostęp do systemu sprzedażowego. W aplikacji znajdują się najpopularniejsze produkty ERGO Hestii: OC, AC oraz Assistance komunikacyjne, jak i polisy mieszkaniowe – All Risk, OC w życiu prywatnym oraz Home Assistance. W miarę rozwoju rozwiązania w systemie pojawi się pełen wachlarz produktów ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych. EH24 zapewni ponadto agentom stały dostęp do historii zawartych polis.

Aplikacja EH24 to rozwiązanie, które jeszcze bardziej wzmacnia ochronę ciągłości biznesowej ERGO Hestii oraz jej agentów. Działa nie tylko w sytuacji wystąpienia zagrożeń, ale przede wszystkim planowej niedostępności systemów. Może ona wynikać np. z konieczności aktualizacji czy rozbudowania oprogramowania. „Takie przerwy są naturalnym i planowym elementem funkcjonowania oraz rozwijania systemów informatycznych. Dzięki EH24 zarządzanie nimi będzie dużo łatwiejsze” – komentuje Bartosz Dołkowski, Dyrektor Departamentu IT w ERGO Hestii.

EH24 dzięki prywatnej chmurze umożliwia swobodne rozwijanie systemów technologicznych. Pośrednicy nie odczują związanych z tym utrudnień.

W miniony weekend, mimo przerwy technicznej, ambasadorzy z Punktów Standard mogli bez problemów przeprowadzać kalkulacje oraz wystawiać polisy. „Wystawienie polisy odbyło się szybko i płynnie. EH24 pod względem użyteczności przypomina iHestię, jest bardzo intuicyjne. Nie trzeba być komputerowcem, żeby sobie poradzić” – mówi Paweł Ekiert, właściciel Punktu Standard w Warszawie.

Klienci potrafią zaskoczyć agentów w najmniej oczekiwanym momencie czy porze dnia. Tego typu sytuacje dotyczą najczęściej zakupu obowiązkowego OC komunikacyjnego. By odpowiedzieć na każdą potrzebę klienta, niezbędne są dostępne 24/7 narzędzia IT, które umożliwią łatwą i szybką sprzedaż polisy. Taką możliwości zapewnia EH24. Celem aplikacji jest zapewnienie agentom łatwego dostępu do intuicyjnego systemu umożliwiającego sprzedaż polis niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują” – mówi Bartosz Dołkowski.

ŹRÓDŁOERGO Hestia