Bezpłatne konsultacje telemedyczne PZU Zdrowie dla klientów Alior Banku

PZU Zdrowie zadba o zdrowie klientów Alior Banku. Nowi posiadacze rachunków w Alior Banku będą mogli bez wychodzenia z domu zasięgnąć porady lekarza, omówić z nim wyniki badań, otrzymać skierowanie na badania albo receptę na leki. Lekarze są dostępni całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

 

Aby móc skorzystać z usług telemedycznych, wystarczy założyć Konto Jakże Osobiste na specjalnej podstronie Alior Banku. Po spełnieniu kilku prostych warunków klienci zyskają możliwość korzystania przez 12 miesięcy z bezpłatnych konsultacji medycznych oferowanych przez PZU Zdrowie.

– Połączenie opieki telemedycznej i bankowości mobilnej to znak naszych czasów. Klienci coraz częściej załatwiają zdalnie codzienne sprawy. Wybierają również taki sposób kontaktu z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej. Konsultacje telemedyczne to wygodne rozwiązanie dla tych, którzy chcą uzyskać szybką poradę, skierowanie na badania czy przedłużyć recepty. Przewidujemy, że usługi e-zdrowia, nawet po zakończeniu pandemii, staną się naturalnym uzupełnieniem tego, w jaki sposób korzystamy z opieki medycznej – wyjaśnia Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie.

Wprowadzenie usługi telemedycyny jest odpowiedzią banku na potrzeby klientów w obecnej sytuacji pandemicznej, podczas której preferowany jest kontakt zdalny. Dzięki temu udogodnieniu klienci zyskują dostęp do szybkiej i przede wszystkim bezpiecznej e-konsultacji z lekarzem. To również przykład synergii usług oferowanych przez podmioty tworzące Grupę PZU, co jest jednym z kluczowych celów w nowej Strategii Grupy na lata 2021-2024.

– Wygoda i bezpieczeństwo klientów, a także szeroki wachlarz nowych rozwiązań to nasze priorytety i kierunek dalszych działań. Zależy nam, aby dostarczane przez nas produkty i usługi były dostępne w dowolnym miejscu i czasie. Dlatego nieustannie pracujemy nad ofertą, ale także poszukujemy atrakcyjnych i użytecznych rozwiązań u partnerów. W tym wypadku, chcemy jeszcze lepiej wykorzystać potencjał naszej strategicznej współpracy z Grupą PZU – mówi Iwona Duda, prezes Zarządu Alior Banku.

Aktywni klienci zyskują więcej

Aby otrzymać kod uprawniający do korzystania z usługi telemedycyny, należy złożyć wniosek o Konto Jakże Osobiste na specjalnej podstronie Alior Banku, zaakceptować regulamin promocji, a następnie spełnić wszystkie wskazane w nim warunki promocji, w tym wyrazić wymagane zgody. W kolejnym kroku należy zalogować się do aplikacji Alior Mobile i wykonać co najmniej 3 transakcje bezgotówkowe kartą lub BLIKIEM. Klient ma na to 30 dni od złożenia wniosku. Osoby, które spełnią warunki promocji wskazane w Regulaminie promocji „Telemedycyna” dla klientów otwierających Konto Jakże Osobiste w Alior Banku, otrzymają w wiadomości SMS specjalny kod, który będą mogli aktywować na portalu pacjenta mojePZU lub za pośrednictwem infolinii PZU Zdrowie. Na aktywację nagrody, która upoważni ich do korzystania z tej usługi przez rok za darmo, będą mieli 30 dni. Aby usługa była aktywna przez cały okres jej obowiązywania konieczne będzie zalogowanie się raz w miesiącu do Alior Mobile i wykonanie co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKIEM. Niespełnienie tych wymogów przez 2 miesiące z rzędu, będzie skutkowało wyłączeniem dostępu do usługi telemedycznej.

Promocja trwa do 24.10.2021 r. lub do wyczerpania puli nagród i jest dostępna dla klientów, którzy w okresie od 1 stycznia 2020 r. do dnia przystąpienia do Promocji nie posiadały rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku. Szczegóły promocji oraz regulamin dostępne na stronie Alior Banku.

ŹRÓDŁOPZU