Kolejne udogodnienia Contact Centre dla Klientów Banku Pocztowego

Klienci mogą już dzwonić pod dedykowany do obsługi w języku ukraińskim i rosyjskim numer Contact Centre. To kolejne rozwiązanie przygotowane przez Bank Pocztowy z myślą o obywatelach Ukrainy oraz następny krok w zwiększaniu dostępności tego kanału kontaktu z Bankiem.

By skorzystać z obsługi Contact Centre w języku ukraińskim lub rosyjskim należy wybrać numer: 52 328 07 97.

Od maja 2018 r udostępniliśmy kompleksową obsługę Klientów z Ukrainy i Rosji w ich ojczystym języku. Dzięki temu za pośrednictwem infolinii mogą oni skorzystać z pełnego pakietu usług Banku Pocztowego – mówi Sylwia Kisielewska, Dyrektor Departamentu Contact Centre Banku Pocztowego.

Oferta Banku Pocztowego dla obywateli Ukrainy jest konsekwentnie uzupełniana. Wcześniej Bank udostępnił stronę www w języku ukraińskim, ograniczył do jednego liczbę dokumentów wymaganych do otwarcia konta przez obywateli Ukrainy, wprowadził na preferencyjnych warunkach cenowych możliwość wysyłania pieniędzy na Ukrainę wygodnym przekazem MoneyGram z konta w ramach Programu „Premia za Transfer na Ukrainę”, a wkrótce w wybranych placówkach pojawią się znający także ten język doradcy Klientów. W ramach rozwoju Contact Center w 2017 r. Bank wprowadził nowy standard obsługi Klientów w trybie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, świadcząc usługi operacji bezgotówkowych (przelewy wewnętrzne i zewnętrzne/ZUS/US/zaplanowane, zlecenia stałe, zlecenia wypłaty), zmiany danych teleadresowych, aktywacji/ blokad/obsługi Telekonta/Pocztowy24/PocztowySMS, aktywacji/ blokad/obsługi kart debetowych i kredytowych, obsługi kont/lokat/kredytów, zastrzeżeń/anulowania zastrzeżeń dokumentów tożsamości, przyjmowania reklamacji.

ŹRÓDŁOBank Pocztowy