-
Przedsiębiorcy mogą już rozliczać się z Tarczy Finansowej PFR 2.0: małe i średnie firmy od 18 listopada 2021 r. do 15 stycznia 2022 r., a mikrofirmy od 19 stycznia do 28 lutego 2022 r.
-
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy skorzystali z Tarczy Finansowej PFR 2.0 otrzymają do uzupełnienia formularz oświadczenia o rozliczeniu subwencji z Tarczy Finansowej PFR 2.0 w serwisie internetowym iPKO i iPKO biznes
-
Firmy, które spełnią określone warunki mogą liczyć na 100% umorzenia
Przedsiębiorcy mogą już rozliczać się z Tarczy Finansowej PFR 2.0: małe i średnie firmy od 18 listopada 2021 r. do 15 stycznia 2022 r., a mikrofirmy od 19 stycznia do 28 lutego 2022 r. Klienci PKO Banku Polskiego, którzy skorzystali z Tarczy Finansowej PFR 2.0 otrzymają do uzupełnienia formularz oświadczenia o rozliczeniu subwencji z Tarczy Finansowej PFR 2.0 w serwisie internetowym iPKO i iPKO biznes. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.
– Dzięki Tarczy Finansowej PFR 2.0 pomoc otrzymały firmy działające w 54 branżach najbardziej poszkodowanych przez drugą falę pandemii takich jak np. gastronomia czy branża hotelarska. Za pośrednictwem PKO Banku Polskiego z pomocy skorzystało ponad 8,8 tys. przedsiębiorstw, a łączna wartość przyznanych subwencji wyniosła ponad 1,3 mld PLN, z puli 7,1 mld zł wypłaconych przez PFR. PKO Bank Polski jest liderem w dystrybucji subwencji z obu Tarcz Finansowych PFR zarówno pod względem wartości przekazanych środków, jak i liczby firm, które otrzymały pomoc – mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego.
- Rozliczenia małych i średnich firm – od 18 listopada 2021 r. do 15 stycznia 2022 r. formularz dla klientów PKO Banku Polskiego będzie dostępny w serwisie iPKO i iPKO biznes
- Rozliczenia mikrofirm – od 19 stycznia do 28 lutego 2022 r. formularz dla klientów PKO Banku Polskiego będzie dostępny w serwisie iPKO
- Decyzje dotyczące umorzeń – kwiecień 2022 r.
Małe i średnie firmy – zasady rozliczenia
-
nieprzerwane utrzymanie działalności gospodarczej do 31 grudnia 2021 r.
-
rozliczenie nadwyżki otrzymanej subwencji finansowej.
Mikrofirmy – zasady rozliczenia
-
nieprzerwane utrzymanie działalności gospodarczej do 31 grudnia 2021 r.
-
utrzymanie średniego poziomu zatrudnienia w 2021 r. w porównaniu do liczby pracowników, na których mikrofirma otrzymała subwencję.