- „Skill w gamingu to skill w życiu” to hasło nowej kampanii internetowej PKO Banku Polskiego.
- Kampania promuje PKO Konto dla Młodych wraz z kartą Mastercard – konto dla osób pełnoletnich do 26. roku życia, ceniących cyfrowe i nowoczesne rozwiązania.
- Działaniom reklamowym towarzyszy promocja, w której do zdobycia są m.in. słuchawki gamingowe.
Do 6 marca potrwa nowa kampania internetowa PKO Banku Polskiego promująca PKO Konto dla Młodych wraz z kartą Mastercard. Motywem przewodnim jest kreator postaci niczym z gry komputerowej opowiadający o tym, ile można osiągnąć będąc wielbicielem gier i co można zyskać korzystając z konta w PKO Banku Polskim. W spotach wystąpił m.in. znany gamer – Michu. Kampanii towarzyszy promocja, w której do zdobycia są słuchawki gamingowe oraz kody dostępu do Xbox Game Pass Ultimate.
– W nowej kampanii internetowej PKO Konta dla Młodych chcieliśmy pokazać, że gamer to osoba, która rozwija swoje życiowe skille, dzięki grom wideo. Ta grupa klientów to bardzo biegli użytkownicy internetu, ceniący nowoczesne technologie. PKO Bank Polski od lat stawia nacisk na innowacje, rozwijamy się cyfrowo, dlatego jesteśmy idealnym partnerem dla młodych osób – pomagamy im w finansach i dajemy narzędzia ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Konto w banku to narzędzie, które musi być szczególnie dopasowane do naszych potrzeb. Aplikacja mobilna, szybkie przelewy, asystent głosowy, czy płatności telefonem – to tylko niektóre z rozwiązań konta PKO Banku Polskiego skierowanego do młodych osób do 26 roku życia. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w PKO Koncie dla Młodych można rozwijać swoje finanse
– mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.