Karta debetowa Visa Business od Volkswagen Bank zdobyła drugie miejsce w finale plebiscytu Cashless Pay. Nowe, wprowadzone w 2021 roku wzory kart z ikonami motoryzacji (w tym z charakterystycznym wizerunkiem czerwonego, kultowego Volkswagena Garbusa) wspierają ofertę Volkswagen Bank dedykowaną nie tylko dla fanów klasycznej motoryzacji.
Cashless Pay to doroczne święto miłośników nowoczesnych rozwiązań finansowych. Czytelnicy serwisu Cashless.pl wybierają najlepsze rozwiązania płatnicze, jakie w danym roku pojawiły się na rynku. Nowością było głosowanie na wyróżniającą się, najciekawszą kartę płatniczą. W zaszczytnym gronie nominowanych znalazł się Volkswagen Bank. Karta firmowa Visa z czerwonym VW Garbusem zajęła wysokie, drugie miejsce.
– Drugie miejsce w finale plebiscytu Cashless Pay na najciekawszą kartę płatniczą to dla nas ogromne wyróżnienie. Konsekwentnie budujemy świadomość marki Volkswagen Bank jako zaufanego partnera i wprowadzamy produkty bankowe, które zmieniają rynek. Cieszymy się, że nawet nasze najdrobniejsze starania są zauważalne i doceniane. Dziękujemy wszystkim, którzy oddali na nas swoje głosy – powiedziała Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank.