Alior Bank kontynuuje kampanię związaną z edukacją finansową i wkracza z serią podcastów na popularne muzyczne serwisy streamingowe: Spotify, iTunes i Google Podcast. To na nich będzie można posłuchać autorskiego talk-show ,,Pieniądze. To normalne”, gdzie znane osoby opowiadają o swoich zarobkach, podejściu do finansów domowych i nie tylko. Opublikowane do tej pory rozmowy w formie wideo spotkały się z dużym zainteresowaniem internautów. Pierwszy odcinek, którego gościem była influencerka Ola Nowak, obejrzało już 65 tysięcy osób. Za wsparcie kreatywne i realizację działań odpowiada agencja Buzzgrow należąca do grupy PZL.
Chcemy mówić o finansach w przystępny i prosty sposób, bez skomplikowanego, specjalistycznego słownictwa czy bankowego slangu. Chcieliśmy, żeby nie były to rozmowy teoretyczne, ale praktyczne. Dlatego postanowiliśmy realizować naszą kampanię edukacyjną wspólnie ze znanymi i lubianymi gośćmi, którzy na co dzień docierają do szerokiego grona odbiorców – wyjaśnia Krzysztof Smoleń, dyrektor ds. rozwoju mediów społecznościowych i sponsoringu w dziale marketingu Alior Banku.
Sukcesywnie poszerzamy naszą obecność w mediach społecznościowych. Niedawno pojawiliśmy się na Instagramie, gdzie intensywnie budujemy społeczność zainteresowaną bankowością oraz finansami. Wybór kolejnego sposobu komunikacji z klientami, jaką są podcasty, były następnym krokiem dotarcia do nowych grup – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes Zarządu Alior Banku.
Pragniemy ośmielić naszych klientów i słuchaczy do podejmowania dyskusji na temat finansów. Mamy nadzieję, że Alior Bank, jako instytucja posiadająca kompetencje i wiedzę na temat zarządzania finansami, będzie cennym źródłem wiedzy, ale także inspiracją dla słuchaczy. Bodźcem do bardziej świadomego zarządzania swoimi budżetami, inwestowania oraz oszczędzania – dodaje Jacek Polańczyk.