- 100 tys. klientów PKO Banku Polskiego ma aktywną usługę „PKO Płacę później”.
- Łączna kwota przyznanych im limitów to 78,4 mln zł, średni aktywny limit to 779 zł na osobę.
- Statystyczny klient korzystający z „PKO Płace później” wydaje w ramach tej usługi jednorazowo średnio 137 zł, ma 25-35 lat i mieszka w małym lub średnim mieście.
- „PKO Płacę później” to usługa z zakresu płatności odroczonych, która umożliwia zakupy w ramach określonego limitu i spłacenie ich w ciągu 30 dni.
100 tys. osób ma aktywną usługę „PKO Płacę później” – została ona uruchomiona w największym polskim banku dla pierwszej grupy klientów pod koniec listopada ubiegłego roku. Łączna kwota przyznanych limitów to 78,4 mln zł, średni aktywny limit to 779 zł na osobę. Najczęściej z tej usługi korzystają osoby w wieku 25-35 lat, mieszkający w małych i średnich miastach (5-100 tys. mieszkańców). Klient korzystający z „PKO Płacę później” może zrobić zakupy w ramach określonego przez bank limitu i spłacić je w ciągu 30 dni – pieniądze automatycznie zostaną pobrane z konta w PKO Banku Polskim. To pierwsza taka usługa wprowadzana samodzielnie przez bank w Polsce.
– Tak wielka rzesza klientów, korzystających często z naszej usługi z zakresu płatności odroczonych potwierdza ich zaufanie do największego polskiego banku. Daliśmy im szybki, wygodny i bezpieczny sposób na finansowanie zakupów bez natychmiastowego obciążania domowego budżetu. Widzimy, że spodobała im się ta prosta i wygodna funkcja. Będziemy nadal ją rozwijać – chcemy podwyższyć limit maksymalny i udostępnić możliwość rozkładania transakcji na raty. 100 tysięcy użytkowników „PKO Płace później” to świetny pierwszy etap, zapraszamy kolejnych klientów i jesteśmy przekonani, że będą zadowoleni z tej usługi oraz innych innowacyjnych i użytecznych produktów i usług bankowych, i coraz częściej także pozabankowych, dostępnych w ofercie PKO Banku Polskiego – podkreśla Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.