– W listopadzie UNIQA rozpoczęła współpracę z firmą EURO-net, właścicielem sieci RTV EURO AGD, do której należy blisko 330 sklepów w Polsce i serwis online.
– Klienci elektromarketu mogą zakupić dodatkową ochronę ubezpieczeniową na okres od roku do nawet pięciu lat, w zależności od kategorii zakupionego sprzętu.
Klienci sieci RTV EURO AGD od listopada mogą uzupełnić gwarancję producenta o dodatkową ochronę ubezpieczeniową zakupionych urządzeń RTV i artykułów gospodarstwa domowego. Zakres ochrony obejmuje awarię sprzętu, nieumyślne uszkodzenie, kradzież z włamaniem oraz rabunek. Klienci mogą dodatkowo ubezpieczyć ekrany telefonów lub tabletów, a także drony i urządzenia transportu osobistego (UTO), czyli m.in. elektryczne hulajnogi.
– Sprzęty kuchenne, wyposażenia domowego czy elektronika są w codziennym użytku i oczekujemy od nich pełnej niezawodności. Nie wszystkie zdarzenia jesteśmy w stanie przewidzieć, dlatego oferujemy ubezpieczenie, które odpowiada na najczęściej występujące ryzyka, z okresem ochrony w kilku wariantach. Cieszymy się, że doświadczenia klientów możemy budować wspólnie z wiarygodnym partnerem, jakim niewątpliwie jest RTV EURO AGD – wyjaśnia Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w UNIQA.
W przypadku płatności jednorazowej za ubezpieczenie, klient może wybrać wariant ochrony w zależności od zakupionego sprzętu na okres 3 lub 5 lat ochrony. Ekrany smartfonów i tabletów można ubezpieczyć na rok lub dwa lata.
– Oferta, którą zapewnia UNIQA, jest elastyczna, dzięki czemu nasi klienci mogą wybrać zakres ochrony dostosowany do ich potrzeb. Dobre doświadczenia w procesie zakupu są dla nas kluczowe, ale równie mocno zależy nam, by klienci czuli się zaopiekowani także na etapie posprzedażowym i by wiedzieli, że dzięki naszym partnerom mogą liczyć na wsparcie, gdy spotka ich jakieś przykre zdarzenie. Szczególnie, że ubezpieczenie z zakresem all-risk, obejmującym niemal wszystkie zdarzenia, z kilkoma wyłączeniami, jak np. celowe uszkodzenie – podkreśla Artur Binkowski, dyrektor ds. ubezpieczeń i usług dodanych z RTV EURO AGD.
Po wystąpieniu szkody, jej likwidację przeprowadzi insurtech INNSE dostarczający platformę do zarządzania procesem likwidacji szkód, naprawy sprzętu, obsługi klienta, rozliczeń, płatności oraz raportowania.
– W INNSE kładziemy nacisk na rozwój technologiczny, dlatego wykorzystując najnowsze rozwiązania, zapewniamy automatyzację procesów obsługowych, udostępniamy klientom i partnerom biznesowym kanały dostępu zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami dotyczącymi użyteczności rozwiązań, co przekłada się na maksymalizację satysfakcji obsługiwanych przez nas klientów – wyjaśnia Bartłomiej Jóźwiak, CEO INNSE.
RTV EURO AGD to polska sieć detaliczna oferująca elektronikę użytkową, duże i małe AGD, telewizory i sprzęt RTV, komputery, tablety, telefony, gry, konsole oraz akcesoria. Aktualnie posiada 327 sklepów stacjonarnych w 220 miejscowościach w całej Polsce oraz sklep Internetowy euro.com.pl. W każdym sklepie pracują eksperci, którzy pomagają podejmować przemyślane decyzje zakupowe. RTV EURO AGD zapewnia również pełny wachlarz usług około sprzedażowych, w tym przystępne raty, ubezpieczenia, usługi zabezpieczające, konfiguracyjne i związane z transportem, montażem i odbiorem używanego sprzętu.