eurobank oddaje do dyspozycji użytkowników mobilnego systemu firmy Apple aplikację z widgetem, który pozwala na szybki podgląd stanu konta bez konieczności logowania się do bankowości mobilnej. Bank odświeża także aplikację przeznaczoną na urządzenia z systemem firmy Google, powodując jej widoczne przyśpieszenie.
urobank jest pierwszym bankiem w Polsce, który zaproponował wygodny widget Klientom detalicznym korzystającym z iPhonów i iPadów. Widget pozwala na szybki dostęp do wybranych informacji, bez konieczności logowania.
Każdy Klient może w łatwy sposób dostosować widget do swoich potrzeb. Saldo środków na rachunku może zostać pokazane w formie graficznej wyrażonej w procentach. Gwarantuje to bezpieczeństwo ponieważ Klient sam definiuje kwotę, która odpowiada za 100% wartości stanu konta. Kwota ta nie jest znana innym osobom.
Widget może prezentować również kwoty trzech ostatnich operacji oraz saldo rachunku w PLN. Zakres prezentowanych danych zależy od preferencji użytkownika. Dostęp do widgeta jest intuicyjny i łatwy. Wystarczy jeden ruch palca – przeciągnięcie w dół od górnej krawędzi ekranu urządzenia.
Wraz z udostępnieniem funkcjonalności widgeta, aplikacja na system iOS została dostosowana do rozdzielczości ekranów iPhone 6 i iPhone 6 Plus.
Zmiany nastąpiły także w aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android – po ostatniej aktualizacji aplikacja wyraźnie przyśpieszyła, a jej używanie jest teraz jeszcze bardziej wygodne.
Oddanie do użytku nowych wersji aplikacji bankowości mobilnej nastąpiło wkrótce po drugiej rocznicy uruchomienia bankowości mobilnej przez eurobank. Od 19 sierpnia 2013 r., kiedy to aplikacja pojawiła się w Sklepie Google Play oraz w App Store została już pobrana ponad 110 tys. razy.
Aplikacja eurobank mobile dostępna jest na urządzenia mobilne z systemem Android (w wersji od 2.2), iOS (w wersji od 7.0) oraz Windows Phone (w wersji od 8.0).
Bankowość mobilna eurobanku jest doceniana przez ekspertów – zwyciężyła w raporcie Symetrii „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013”. Wysoką ocenę aplikacji wystawiają również Klienci – 4,2 pkt. w sklepie Google Play (Android, sierpień 2015 r.).
Nota prawna:
Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej i tokenem GSM jako zabezpieczeniem. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.
Widget w aplikacji eurobank mobile na system iOS dostępny jest na urządzenia z systemem w wersji min. iOS8.
źródło: eurobank