W Warszawie powstało nowe centrum kompetencyjne Arval, spółki z Grupy BNP Paribas, które ma na celu optymalizację procesów biznesowych. Arval Competence Center Warsaw to drugi co do wielkości ośrodek kompetencyjny Arval w Europie. W ACCW tworzone są rozwiązania, które mają na celu usprawnić procesy weryfikacji Klientów i dostawców. Centrum specjalizuje się m.in. w analizach kredytowych, zarządzaniu ryzykiem, a także będzie realizować zadania z zakresu HR.
Grupa BNP Paribas, lider europejskiego sektora finansowego, od lat stawia na innowację, wysoką jakość usług i współpracę międzynarodową. Najnowszą inicjatywą, której celem jest rozwój kompetencji oraz usług biznesowych, jest Arval Competence Center Warsaw (ACCW). Nowe centrum kompetencyjne Arval powstało z przekształcenia istniejącego w Polsce od kwietnia 2023 roku International Onboarding Center (IOC). ACCW przejęło zadania IOC i zajmuje się oceną ryzyka oraz weryfikacją dostawców. Ponadto, od tego roku zajmie się również działalnością w takich obszarach, jak administracja kadrowa, obsługa klientów, raportowanie i analityka. Warszawskie biuro przejmie też część obowiązków centrum kompetencyjnego ze Słowacji.
– ACCW to ważny globalny projekt i inwestycja, którą Grupa BNP Paribas podjęła w Polsce. Centrum zarządza kluczowymi procesami dla podmiotów Arval w kilkunastu krajach. Cieszę się, że Polska staje się coraz częściej gospodarzem i siedzibą dla takich projektów. To potwierdza zarówno zaangażowanie Grupy w naszym kraju, jak i wysoką jakość oraz dostępność specjalistów i technologii na naszym rynku, które razem mogą wspierać wzrost i poprawę efektywności naszych działań. Jestem przekonany, że rozwój kompetencji w ACCW jeszcze bardziej poprawi wydajność usług świadczonych w ramach naszej Grupy, a także przygotuje nas na przyszłe wyzwania – mówi Przemek Gdański, Prezes Zarządu Banku BNP Paribas i Territory Head dla wszystkich spółek Grupy BNP Paribas w Polsce.
Obecnie ACCW zatrudnia blisko 50 osób, które każdego dnia w 8 językach pomagają podmiotom z Grupy Arval w sprawnej obsłudze Klientów i Partnerów. W nadchodzących latach biuro ACCW będzie dalej się rozwijać i zatrudniać nowych pracowników.
– W roku 2024 ACCW będzie realizować m.in. zdania administracyjne z obszaru HR w zakresie onboardingu i offboardingu pracowników dla krajów Centralnej i Południowej Europy oraz krajów nordyckich. To dowód zaufania do sprawności i profesjonalizmu naszych specjalistów oraz potwierdzenie wysokiej jakości usług, które oferujemy – mówi Edyta Kacprzak, Dyrektor Generalna Arval Competence Center Warsaw.
Otwarcie i rozwój biura ACCW w stolicy jest szansą na rozwój zawodowy dla wielu specjalistów z różnych dziedzin, a tym m.in. finansów, zarzadzania ryzykiem, zamówień czy zasobów ludzkich, którzy będą chcieli dołączyć do zespołu Arval i współtworzyć jego sukces.