5 marca PZU rozpoczyna rekrutację studentów i absolwentów uczelni wyższych do ogólnopolskiego programu płatnych praktyk i staży. By zachęcić do udziału w nim młodych ludzi, firma przygotowała kampanię promocyjną pod hasłem „PZU – pasujemy studentom”, która obejmuje działania w internecie, udział w targach pracy oraz aktywności na uczelniach realizowane przez akademickich ambasadorów. Zainteresowani mogą przesyłać swoje zgłoszenia do 22 kwietnia.
W ramach organizowanego od wielu lat programu praktyk i staży w PZU studenci i absolwenci uczelni wyższych mogą wziąć udział w płatnych półrocznych stażach lub 3-miesięcznych praktykach letnich. Oferta praktyk jest skierowana do studentów co najmniej II roku studiów oraz absolwentów do roku po ich ukończeniu. Staże z kolei są przeznaczone dla studentów minimum III roku lub absolwentów do dwóch lat po ukończeniu studiów. Zarówno praktyki, jak i staże rozpoczną się w lipcu.
W tym roku dostępnych jest ok. 70 różnorodnych merytorycznie ofert praktyk i staży w 15 miastach Polski. Doświadczenie będzie można zdobyć m.in. w obszarze technologii, wsparcia sprzedaży, obsługi szkód i świadczeń, sprzedaży, aktuariatu, finansów, prawa lub marketingu.
W ramach działań komunikacyjnych ubezpieczyciel przygotował kampanię employer brandingową, której celem, poza promocją programu praktyk i staży, jest budowanie wizerunku PZU jako atrakcyjnego pracodawcy dla studentów i absolwentów. Jej hasło jest spójne z aktualnym przekazem firmy dla profesjonalistów, który brzmi „PZU – pasujemy profesjonalistom”.
W obecnej kampanii podkreślamy, że PZU jest organizacją oferującą młodym ludziom praktyki i staże zgodne z kierunkami ich studiów i zainteresowaniami, które jednocześnie dają realną szansę na rozwój zawodowy – mówi Anna Gaertig, Kierownik Zespołu Rekrutacji i Marki Pracodawcy w PZU. – W naszym programie, co roku stawiamy na wysoką jakość merytoryczną i wsparcie doświadczonych pracowników. Poza tym oferta jest jak zwykle różnorodna i dostępna w naszych lokalizacjach w różnych miastach – dodaje Anna Gaertig.
W ramach kampanii „PZU – pasujemy studentom” przygotowano dwa spoty. Pokazują one perspektywę stażystów, którzy dzielą się swoją codziennością w mediach społecznościowych. Działania będą szeroko komunikowane m.in. na Facebooku, Instagramie, TikToku czy YouTubie, a także na portalach pracy i w mediach studenckich. PZU weźmie też udział w targach pracy w Warszawie oraz w Lublinie. Bezpośrednio na uczelniach promocję wesprą akademiccy ambasadorowie współpracujący z ubezpieczycielem.
Osoby zainteresowane udziałem w programie mogą zdobyć więcej informacji oraz zapoznać się z ofertami na stronie www.pzu.pl/studenttalent. Aplikacje można przesyłać do 22 kwietnia.
Praktyki i staże w PZU to dla początkujących profesjonalistów idealna możliwość, by rozpocząć karierę zawodową w dużej i zróżnicowanej organizacji, która jest otwarta na inwestowanie w rozwój aktywnych i utalentowanym osób. To, co nas cieszy, to fakt, że ponad 70% stażystów pozostaje z nami na dłużej – mówi Anna Wardecka, Dyrektor Zarządzająca ds. HR w Grupie PZU.
PZU to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek, największy polski ubezpieczyciel i jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Każdego dnia dba o życie, zdrowie, majątek lub biznes blisko 22 mln klientów, ich rodzin oraz pracowników w 5 krajach. Program praktyk i staży to część inicjatywy PZU Student Talent, w ramach której ubezpieczyciel gromadzi różne projekty kierowane do środowiska akademickiego.