„A co, jeśli…?” – PZU z nową kampanią

Ruszyła kampania wizerunkowo-produktowa promująca kompleksową ochronę PZU. Jest to pierwsza kampania ubezpieczyciela przygotowana w nowej odsłonie.

„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem ruszyły działania komunikacyjne promujące kompleksową ofertę największego polskiego ubezpieczyciela. PZU zachęca do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie kompleksowej ochrony zdrowia, życia i majątku.

– Z wielką przyjemnością startujemy z naszą komunikacją w nowej odsłonie. Chcemy opowiadać o ubezpieczeniach w swobodniejszy sposób i pokazywać korzyści, jakie płyną z poczucia bezpieczeństwa, które daje zadbanie o swoją przyszłość – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU.

Pierwsza część kampanii ma charakter wizerunkowy, w drugiej części ubezpieczyciel będzie promować ubezpieczenia PZU Auto, PZU Dom i indywidualne ubezpieczenia na życie. Głównymi bohaterami kreacji jest rodzeństwo kilkuletnich dzieci – dziewczynka i chłopiec, którzy w humorystyczny i rezolutny, typowy dla dzieci sposób, nawiązują w codziennych rozmowach do ubezpieczania się na przyszłość.

 – Dzieci często tworzą niesamowite scenariusze możliwych przyszłych wydarzeń. Jednocześnie potrafią przy tej okazji zaskoczyć nas, dorosłych, ważnymi pytaniami dotyczącymi kluczowych spraw i skłonić tym samym do pochylenia się nad odpowiedziami. Wiemy doskonale, że ubezpieczenia to nie jest typowy temat dziecięcych rozmów. Natomiast poprzez konwencję mówienia o ubezpieczeniach głosem dzieci chcemy pokazać, że ten temat nie musi być trudny – gdy najmłodsi mówią o poważnych sprawach, to tematyka ubezpieczeniowa wydaje się prostsza, bardziej przystępna i zrozumiała dla każdego. Pokazujemy, że warto postawić na przyszłość i odpowiednio ją zabezpieczyć, korzystając z kompleksowej oferty PZU – dodaje Marta Strzyżewska.

Kampania marketingowa kompleksowej oferty ubezpieczeń PZU wystartowała 12 sierpnia i potrwa do 30 września. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania – w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, w kanale  digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów ubezpieczyciela. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

ŹRÓDŁOPZU