-
Klienci PKO Banku Polskiego mogą teraz korzystać z wydawanych do konta kart debetowych również w wersji cyfrowej.
-
Nowe i wznawiane karty debetowe są natychmiast dostępne w aplikacji mobilnej IKO i serwisie internetowym iPKO – można ich używać, nie czekając na przysłanie tradycyjnej fizycznej karty.
-
Widoczny w wersji cyfrowej karty zmienny kod CVC/CVV zwiększa bezpieczeństwo i wygodę płatności w internecie.
-
Od marca klienci używają już cyfrowej wersji kart kredytowych PKO Banku Polskiego.
Karty w formie cyfrowej są teraz dostępne dla klientów indywidualnych, którzy używają kart debetowych i kredytowych PKO Banku Polskiego z logo organizacji Visa oraz Mastercard. Jednocześnie, tak jak dotychczas, mogą oni korzystać z tradycyjnych, fizycznych kart. Wprowadzenie na karcie cyfrowej zmiennego kodu CVC/CVV zwiększa poziom ochrony i bezpieczeństwa płatności kartą w internecie. PKO Bank Polski jest jednym z nielicznych banków na świecie obsługujących taki zmienny kod bezpieczeństwa w aplikacji. W przyszłości bank da klientom możliwość wyboru: czy chcą korzystać tylko z kart w wersji cyfrowej, czy z obu ich wersji – cyfrowej i fizycznej.
– Klienci PKO Banku Polskiego, korzystający z wydawanej do konta karty debetowej, zyskali właśnie dodatkową możliwość używania jej w wersji cyfrowej w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Jednocześnie, tak jak dotychczas, mogą mieć w portfelu tradycyjną kartę w formie fizycznej. W przyszłości klient, który nie chce lub nie potrzebuje fizycznej karty, będzie mógł zdecydować, czy chce też mieć kartę plastikową czy wystarczy mu tylko jej wersja cyfrowa. Jednocześnie w każdej chwili będzie mógł zamówić kartę w formie tradycyjnej. Bank pozostawi tu wybór do decyzji klienta. Udostępniona w marcu tego roku cyfrowa karta kredytowa została dobrze przyjęta przez naszych klientów. Szybko zaczęli oni wykorzystywać zmienny kod CVC/CVV – w październiku prawie 25 proc. płatności internetowych kartami kredytowymi, wymagających podania kodu, realizowane było właśnie z użyciem zmiennego kodu CVC/CVV
– podkreśla Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.