Bank Pocztowy rozpoczął ogólnopolską kampanię radiową. Celem kampanii jest dotarcie z przekazem do szerokiego grona klientów z zaproszeniem do refleksji na temat ich potrzeb – codziennych i od święta. W realizacji pomysłów może pomóc wizyta w placówce czy na www Banku Pocztowego i poznanie oferty Banku. Kampania potrwa do 20 grudnia br. i będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m. in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje oraz największych stacjach Polskiego Radia.
W kampanii Bank ponownie stawia na format, który zyskał już dużą rozpoznawalność wśród klientów – lekkie, zabawne dialogi między małżonkami. W czterech 15-sekundowych spotach przedstawiane są codzienne sytuacje, jak rozmowa nt. potrzeb zakupowych, w których pomocne może być zapoznanie się z bankową ofertą.
– Okres przedświąteczny to specyficzny czas, nie tylko przygotowań do rodzinnych spotkań, organizacji zimowych wyjazdów czy poszukiwania wymarzonych prezentów dla najbliższych, ale także okres intensywnych wydatków. Naszym celem jest ułatwienie klientom realizacji tych planów i potrzeb, niezależnie o tego czego dotyczą. Konsekwentnie budujemy przyjazny wizerunek Banku jako partnera, który rozumie codzienne wyzwania i oferuje wygodne, sprawdzone rozwiązania finansowe. Kampanie radiowe dotychczas przynosiły nam świetne efekty, na co liczymy także tym razem, stawiając na zoptymalizowaną emisję spotów w największych stacjach, wspieranych rozgłośniami lokalnymi i internetowymi, przez co zamierzamy dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Kontynuujemy pomysł z małżeńskimi, codziennymi, wesołymi dialogami, zachęcającymi do zapoznania się z prostą ofertą Banku Pocztowego, a w efekcie do skorzystania z naszych usług – mówi Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.
Kampania obejmie najpopularniejsze rozgłośnie radiowe dostępne zarówno tradycyjnie, jak i online, w tym RMF, RMF MAXX, Radio ZET, Polskie Radio (Jedynka, Trójka, Czwórka, 24), Meloradio, Antyradio, Rock Radio, Radio Złote Przeboje oraz Radio Pogoda. Dzięki szerokiemu zasięgowi dotrze zarówno do słuchaczy w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach, budując pozytywny wizerunek Banku jako partnera wspierającego potrzeby klientów.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była Agencja LoveBrands, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mastermind Media.