ING Bank Śląski konsekwentnie inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Trzeciej już odsłonie kampanii towarzyszy oferta do 7% na koncie oszczędnościowym.
Biała godzina
ING motywuje Polaków do oszczędzania – by odkładali nie tylko w obawie przed trudnościami, ale przede wszystkim, z myślą o celach, marzeniach, przyjemnościach. Oszczędzanie na białą godzinę wywołuje właśnie takie pozytywne skojarzenia i przełamuje zachowawcze podejście do odkładania.
ING. Twój asystent w oszczędzaniu
ING. Twój asystent, wspiera klientów w procesie oszczędzania, aby mogli skupić się na realizacji swoich planów.
Bank proponuje odkładanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do pieniędzy, możliwość założenia celu oszczędnościowego i łatwą obsługę w aplikacji. Pieniądze – jeżeli zajdzie taka potrzeba – można bezpłatnie przelać na konto osobiste.
Specjalne oferty oszczędnościowe ING, dla aktywnych klientów indywidualnych:
OKO w ofercie „Bonus na start” (przeznaczona dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING)
- 7,0% dla kwot poniżej 200 tys. przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie dodatkowych warunków*;
- 3% dla kwot poniżej 200 tys. przez 3 miesiące od założenia konta;
- 1,50% dla pozostałych środków i po zakończeniu oferty.
„OKO Bonus” (przeznaczona dla klientów, którzy już oszczędzają z ING, posiadaczy Mojego ING)
- 7,0% dla nowych środków dla kwoty do 200 tys. przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie dodatkowych warunków*;
- 3,0% tylko dla nowych środków dla kwoty do 200 tys. przez 3 miesiące od założenia konta;
- 1,50% dla środków niestanowiących nowych środków.
*Dodatkowe warunki:
- założenie konta (ROR), jeśli klient jeszcze go nie posiada;
- zalogowanie się do aplikacji minimum 3 razy w trakcie trwania umowy;
- wykonanie minimum 15 transakcji bezgotówkowych kartą wydaną do konta lub BLIK w trakcie trwania umowy.
Więcej informacji tu: https://www.ing.pl/lp/bialagodzina
Link do spotu: https://youtu.be/gIUVTqnYwxM
Kanały: TV, internet, kino, OOH, placówki, komunikacja do klientów
Agencje: Brain, GONG, Mullen Lowe Media Hub