Compensa pokazuje, że „Nic nie szkodzi”, gdy masz odpowiednie ubezpieczenie

Telefon w garnku zupy, alfabet na karoserii auta, huśtawka zbudowana z telewizora czy kuny urządzające piknik pod maską samochodu – to tylko niektóre z zaskakujących historii szkód, które Compensa prezentuje w ramach akcji „Nic nie szkodzi”. Choć czasami trudno w nie uwierzyć, wszystkie te przypadki zdarzyły się naprawdę. Jednak dzięki odpowiednio dobranej ochronie ubezpieczeniowej nie miały poważnych konsekwencji finansowych dla klientów towarzystwa.

Jako ubezpieczyciel zawsze staramy się być blisko naszych klientów, wspierając ich w najbardziej wymagających momentach życia. Historie, które zebraliśmy, są dowodem na to, że życie bywa pełne niespodzianek, ale z odpowiednim ubezpieczeniem nawet najbardziej nieoczekiwane wydarzenia mogą mieć pozytywne zakończenie. Właśnie wtedy hasło naszej akcji „Nic nie szkodzi” nabiera znaczenia i pokazuje wartość, jaką jest odpowiednio dobrana ochrona ubezpieczeniowamówi Daniel Byster, dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży Cyfrowej w Compensie.

Compensa rozpoczęła akcję „Nic nie szkodzi” od stworzenia specjalnego kalendarza na 2025 rok, w którym każdy miesiąc ilustruje inna, nietypowa szkoda ubezpieczeniowa. Następnie wybrane przypadki trafiły do mediów społecznościowych, gdzie od końca grudnia prezentowane są kolejne zaskakujące historie. Pierwszą z nich była świąteczna opowieść o płonącym stroiku, który przy próbie ugaszenia zniszczył nie tylko stół i panele, ale także wannę.

Wraz z początkiem lutego Compensa rozszerza akcję „Nic nie szkodzi” o nowe elementy. Powstał spot pokazujący jedną z historii – o kunach, które urządziły piknik pod maską samochodu. Przez najbliższe tygodnie będzie on wyświetlany w mediach społecznościowych i na YouTube. Natomiast wykorzystane do tej pory w akcji historie w połączeniu z praktycznymi informacjami o tym, jak ubezpieczenia chronią przed finansowymi konsekwencjami nieoczekiwanych zdarzeń, są dostępne na stronie: www.compensa.pl/naprawde.

Równolegle Compensa zaprosiła współpracujących z nią agentów ubezpieczeniowych do podzielenia się najciekawszymi historiami szkodowymi ich klientów. W krótkim czasie wpłynęło ponad 500 takich przypadków.

Ponad pół tysiąca historii, które do tej pory otrzymaliśmy od agentów, to prawdziwa skarbnica życiowych przypadków. Czasem zabawnych, czasem zdumiewających, ale zawsze pokazujących, że ubezpieczenie to realna pomoc w konkretnych sytuacjach. Agenci doskonale to rozumieją, bo są na pierwszej linii kontaktu z klientami. Te historie będą podstawą kolejnych odsłon akcji „Nic nie szkodzi”dodaje Daniel Byster.

ŹRÓDŁOCompensa TU S.A