ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce udostępnił w swoim systemie bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej nową wersję Programu Visa Oferty. Program kierowany jest do klientów detalicznych posiadających karty Visa i dokonujących nimi płatności.
Dzięki Programowi Visa Oferty klienci mogą otrzymać zwrot części wydanej kwoty za zakupy kartą Visa u partnerów Programu. Program jest dostępny dla pełnoletnich osób. Aby do niego dołączyć, wystarczy zalogować się do Mojego ING i wybrać Usługi – Promocje, rabaty i okazje.
Klient nie musi aktywować oferty przed zakupem – wystarczy, że zapłaci kartą Visa, wydaną przez ING, także przy użyciu telefonu lub zegarka.
ING Bank Śląski wspiera klientów w codziennym bankowaniu i rozwija usługi dodatkowe dostępne w aplikacji Moje ING. Dzięki Programowi Visa Oferty w Moim ING, za codzienne zakupy klienci mają możliwość uzyskania zwrotu części wydanych pieniędzy płacąc kartą, na przykład przy użyciu telefonu lub zegarka, do którego podpięta jest karta. Takie formy płatności są nie tylko wygodne i bezpieczne, ale pozwalają także zaoszczędzić z ING – podkreśla Agnieszka Lidke-Orzechowska, Dyrektor Centrum Bankowości Codziennej w ING Banku Śląskim.
W Programie Visa Oferty premiowane są transakcje realizowane kartą debetową, kredytową i przedpłaconą – można mieć zapisanych maksymalnie 5 swoich kart. Klienci ING będą mogli na starcie Programu korzystać z co najmniej kilkunastu atrakcyjnych ofert. Wśród partnerów są między innymi: Empik, Carrefour, eobuwie.pl, Mohito, Decathlon, Yes. Liczba partnerów będzie rozszerzana na bieżąco, a oferty będą zmieniać się w czasie.
W Visa zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest regularne monitorowanie potrzeb konsumentów, by skutecznie wspierać ich w codziennym życiu. Dlatego też – poza zapewnianiem im bezproblemowych, bezpiecznych i wygodnych płatności – współpracujemy z bankami, oferując klientom spersonalizowane produkty i usługi, takie jak Program Visa Oferty. Z naszych badań wynika*, że dla osób korzystających z oferty podstawowej banku, jedną z najważniejszych usług dodanych jest wspomniany wcześniej moneyback. Wierzymy więc, że dzięki naszemu Programowi codzienne bankowanie będzie dla klientów ING Banku Śląskiego jeszcze atrakcyjniejsze – mówi Katarzyna Pawłowicz, Dyrektor zespołu Value Added Services w Europie Środkowo-Wschodniej, Visa.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/visa-oferty
*Badanie na zlecenie Visa przeprowadzone przez Minds & Roses na próbie 12 200 konsumentów, w segmencie klienta oferty podstawowej, zamożnego, firmowego oraz młodzieży (13-18 lat), zrealizowane w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech oraz Słowacji od czerwca do sierpnia 2023 r. Dane zebrano na podstawie badania internetowego.