Akademia Przedsiębiorcy podbija Mazowsze

W dniach 20-21 lutego Akademia Przedsiębiorcy zawita na Mazowsze. W Warszawie i Piasecznie przedsiębiorcy porozmawiają o skutecznej komunikacji i negocjacjach w firmach, a spotkanie w Legionowie odbędzie się pod hasłem „Kobieca strona biznesu”. Na bezpłatne konferencje zapraszają Bank Zachodni WBK i POLFUND Fundusz Poręczeń Kredytowych.

W Banku Zachodnim WBK już kilka lat temu włączyliśmy do naszych usług element edukacji i motywacji. Sukces poprzednich edycji Akademii Przedsiębiorcy pokazał, że zarządzający małymi i średnimi firmami w Polsce bardzo wysoko cenią sobie pozafinansowe wsparcie partnerów biznesowych. Szczególnie doceniane jest podejście, w którym dostosowujemy tematykę do specyfiki danego regionu czy oczekiwań uczestników. Tym razem przygotowaliśmy dwa nowe nurty tematyczne. W Warszawie i Piasecznie będzie mowa o komunikacji, która jest podstawą skutecznego biznesu. Do Legionowa natomiast zapraszamy w szczególności przedsiębiorcze kobiety, które chcą wymienić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat tego, jak być dobrym menedżerem – mówi Wiesław Macherzyński, dyrektor Biura Rozwoju Relacji z Klientami MŚP Banku Zachodniego WBK.

W 9. edycji Akademii Przedsiębiorcy (2017/2018) konferencje odbędą się w 22 miastach Polski. Spotkania będą poświęcone 2 nurtom tematycznym – komunikacji w biznesie oraz kobiecej stronie biznesu. Aby wziąć udział, wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej: www.akademia-przedsiebiorcy.pl lub zadzwonić pod numer infolinii: 22 327 00 77. Uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń).

Komunikacja języczkiem u wagi mazowieckich przedsiębiorców

Doskonałą okazją do zdobycia wiedzy i wymiany doświadczeń na temat komunikowania się w biznesie i negocjacji podczas zawierania kontraktów biznesowych będą dwa pierwsze tegoroczne spotkania w województwie mazowieckim. Bank Zachodni WBK i POLFUND Fundusz Poręczeń Kredytowych zapraszają przedsiębiorców na konferencje w Warszawie – 20 lutego i Piasecznie – 21 lutego.

Gościem specjalnym konferencji pod hasłem „Sukces w biznesie? Umiejętność komunikowania się to podstawa” będzie Robert Krool, Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i profesjonalny doradca biznesu. Podzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem związanym z zarządzaniem własną firmą. Podpowie, jak skutecznie komunikować się ze wspólnikami i pracownikami, zwróci uwagę na szczególną rolę komunikacji w firmach rodzinnych oraz wskaże jakie kluczowe założenia w strategii firmy pozwolą zapewnić jej stały rozwój.

Kobieca strona mazowieckiego biznesu

22 lutego odbędzie się spotkanie w Legionowie, na które organizatorzy w szczególności zapraszają przedsiębiorcze kobiety, choć w wydarzeniu może wziąć udział każdy zainteresowany praktycznymi aspektami sukcesu biznesowego.

Na konferencjach „Kobieca strona biznesu” pokażemy, jak skutecznie osiągać biznesowe cele m.in. poprzez rozwijanie umiejętności menedżerskich i doskonalenie technik negocjacyjnych. Gościem specjalnym będzie Mariola Bojarska-Ferenc, która w swojej prelekcji „Biznes? Kobiecy punkt widzenia” podzieli się z uczestnikami własnymi doświadczeniami. Opowie o swojej zawodowej drodze i elementach, które składają się na końcowy sukces: o cechach, które pomagają osiągać wyznaczone cele, o tajnikach negocjacji oraz o sztuce tworzenia siatki najlepszych współpracowników. Podzieli się wskazówkami, jak zachować harmonię między życiem rodzinnym a pracą. Odpowie także na pytania: czy kobietom jest rzeczywiście ciężej się przebić w biznesie, jak wybrnąć z sytuacji „walki” o stanowisko oraz jak ważna jest biznesowa solidarność kobiet.

Akademia Przedsiębiorcy to cykl bezpłatnych prelekcji i warsztatów motywacyjno-edukacyjnych skierowanych do polskich przedsiębiorców. Od 2011 roku Bank Zachodni WBK wspólnie z partnerami zorganizował ponad 300 konferencji w całej Polsce, w których łącznie wzięło udział blisko 30 tysięcy uczestników. Podczas spotkań poruszane są praktyczne kwestie związane z prowadzeniem biznesu, m.in. wsparcie w ekspansji polskich przedsiębiorców na rynki zagraniczne, nowoczesne technologie dla małych i średnich firm czy ubieganie się o dotacje unijne.

Podziel się: