Aegon rusza z kolejną kampanią reklamową. Ma ona wspierać nowe pozycjonowanie Aegon na rynku ubezpieczeniowym i budować rozpoznawalność marki w Polsce.
W spocie reklamowym zobaczymy żartobliwą historię pewnego małżeństwa zainspirowaną prawdziwym życiem. Seria pytań, którymi bombarduje męża bohaterka spotu, odnosi się do prawdziwych, życiowych sytuacji i pojawiających się w związku z nimi obaw. Odpowiedzią na te obawy są ubezpieczenia oferowane przez Aegon. W kampanii wystąpiła para aktorska Olga Borys i Wojciech Majchrzak. Działania obejmują komunikację w telewizji oraz kampanię internetową.
– Pokazując w kampanii różne życiowe sytuacje, z którymi każdy może się zetknąć, chcemy pokazać, że Aegon oferuje kompleksowe rozwiązania ubezpieczeniowe, pozwalające zarówno chronić swój majątek jak i zabezpieczyć finansową przyszłość – mówi Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce w Aegon Polska.
Kampania potrwa do połowy kwietnia i będzie promować cztery główne produkty ubezpieczeniowe oferowane przez Aegon: ubezpieczenia życiowe, wypadkowe, edukacyjne polisy posagowe oraz ubezpieczenia mieszkaniowe, które od niedawna można kupić także przez internet.
Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz na kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa oparta o pytania padające w spocie. Reklama internetowa będzie kierować do formularz kontaktowego z możliwością pozostawienia danych i umówienia spotkania z przedstawicielem firmy.