Alior Bank rozwija portal zafirmowani.pl i rozpoczyna kampanię promocyjną

W ramach rozwoju portalu zafirmowani.pl, interaktywnej platformy dla mikro i małych przedsiębiorców, Alior Bank organizuje cykl konferencji i warsztatów dla właścicieli firm i środowiska startupowego. Stanowią one część szerszej kampanii promocyjnej, obejmującej również szkolenia online i webinaria, jak i działania w mediach oraz portalach społecznościowych.

Platforma zafirmowani.pl, dostępna w formie otwartego serwisu internetowego, została uruchomiona w 2016 r. Serwis jest stale rozbudowywany, m.in. dzięki rosnącej bazie artykułów, wywiadów z przedstawicielami banku oraz materiałów wideo będących dla przedsiębiorców źródłem wiedzy z zakresu: prawa, podatków, kadr i HR, marketingu i bezpieczeństwa. Tematyka poradników, tworzonych we współpracy ze specjalistami m.in. z firmy EY, prawnikami i ekonomistami, obejmuje zagadnienia dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce.

Dodatkowo, eksperci dostępni za pośrednictwem portalu, odpowiadają na pytania użytkowników oraz pomagają im w zakładaniu i rozwijaniu własnej działalności.

Uzupełnienie artykułów stanowi baza przydatnych dokumentów: wzorów umów o pracę, sprzedaży i innych często wykorzystywanych przez firmy formularzy.

Zarejestrowani użytkownicy portalu mogą skorzystać z bezpłatnej księgowości online, którą bank systematycznie rozwija. Po wprowadzeniu kolejnych funkcjonalności umożliwia ona przedsiębiorcom: wystawianie faktur, rozliczanie amortyzacji, monitorowanie płatności oraz terminarza zobowiązań np. wobec ZUS czy US, a także automatyczne generowanie deklaracji podatkowych. Użytkownicy mają dostęp do księgowości z dowolnego miejsca, za pomocą komputera, tabletu czy smartfona.

Do portalu regularnie zapraszani są również partnerzy – firmy zewnętrzne, które przygotowują specjalne oferty i rabaty na swoje produkty i usługi. Obecnie użytkownicy mogą skorzystać np. ze zniżek na ubezpieczenia LINK 4, usługi T-Mobile, a nawet bezpłatnego audytu inwestycyjnego firmy doradczej EBDF, specjalizującej się w pozyskiwaniu środków pochodzących z funduszy europejskich.

Dzięki interaktywnej platformie przedsiębiorcy nie tylko zyskują kompleksową wiedzę na temat prowadzenia działalności gospodarczej, ale nawiązują również relacje biznesowe i promują swoją firmę. Aby ułatwić pozyskiwanie nowych kontrahentów i partnerów portal zafirmowani.pl umożliwia tworzenie wirtualnych wizytówek, a społeczność przedsiębiorców pozwala na dzielenie się doświadczeniami pomiędzy użytkownikami.

Bank rozpoczął kampanię promocyjną portalu zafirmowani.pl, która ma zachęcić mikro i małych przedsiębiorców do korzystania z serwisu, księgowości online i pakietu bezpłatnych narzędzi pomagających w rozwijaniu własnej działalności. Kampania internetowa obejmie m.in. wysyłkę e-mailingów oraz działania zasięgowe pozwalające dotrzeć z ofertą do przedsiębiorców. Bank zorganizuje także konferencje i warsztaty z udziałem właścicieli małych firm i startupów w Google Campus Warsaw, jak również cykl webinariów i szkoleń online. Będą dotyczyć m.in. tematyki związanej z funduszami unijnymi i pomocą de minimis, kosztami w działalności gospodarczej, e-marketingu oraz zagadnień związanych z komunikacją. Kampania będzie prowadzona również w mediach i portalach społecznościowych, a użytkownicy kierowani będą na stronę: http://zafirmowani.aliorbank.pl.

Exit mobile version