mBank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty

Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.

Nowe Horyzonty to festiwal dla ludzi, którzy kino traktują jako coś więcej niż zwykłą rozrywkę. To festiwal dla osób poszukujących filmów o niezwykłej formie i sile ekspresji. Dzieł, które nie pozwalają o sobie zapomnieć. Które budzą skrajne reakcje i emocje, rodzą polemiki i dyskusje, wywołują zachwyty i protesty. Ale to właśnie takie filmy najczęściej wyznaczają najnowsze trendy w światowym kinie.

mBank jako partner festiwalu chce inspirować i zachęcać do odkrywania właśnie takich filmów i ich twórców. Wierzymy, że kino to okno na świat. Poszerza horyzonty i pozwala poznawać odmienne spojrzenia na to, co dookoła. Osobom ciekawym, rozwijającym się, realizującym pasje, żyjącym intensywnie proponujemy zatem „więcej nowych horyzontów”. To nasze hasło festiwalowe. Pokazujemy je na plakacie zaprojektowanym przez Andrzeja Pągowskiego. A dla tych, którzy oczekują również więcej w bankowości, polecamy ofertę premium – mKonto Intensive – Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBanku.

W tym roku festiwal odbędzie się w formule hybrydowej – stacjonarnie we Wrocławiu między 12 a 22 sierpnia oraz online od 12 do 29 sierpnia. W programie znajdą się filmy uhonorowane na najważniejszych festiwalach filmowych, w tym zdobywca Złotej Palmy w Cannes „Titane” czy uhonorowany Złotym Niedźwiedziem w Berlinie film „Niefortunny numerek lub szalone porno”. Poza zdobywcami nagród, widzowie będą mogli też zapoznać się z kinem spoza głównego nurtu.
Do wizyty na Festiwalu mBank zachęca specjalnym plakatem zaprojektowanym przez Andrzeja Pągowskiego, uznanego artysty, twórcy plakatów zapowiadających sztuki teatralne, filmy i festiwale sztuki.

Cieszę się, że już po raz drugi pracujemy z marką mBank. Żyjemy w czasach niepewnych, kiedy kultura jest nieco spychana na margines. Tym bardziej doceniamy zaangażowanie firm, dla których wspieranie kultury jest naturalne. Wspólnie chcemy dać naszym widzom jeszcze “więcej nowych horyzontów”. W tym roku przygotowaliśmy więcej obiektów kinowych, więcej filmów, więcej seansów. Niektóre z tytułów przyjeżdżają do nas prosto z festiwalu w Cannes. Wracamy do normalności i już nie możemy doczekać się pokazów we Wrocławiu i spotkań z naszymi widzami. Te spotkania są dla nas najważniejsze – Marcin Pieńkowski, dyrektor festiwalu, dyrektor artystyczny MFF Nowe Horyzonty

ŹRÓDŁOmBank