- Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego rozwija się dynamicznie od 7 lat – w tym czasie klienci logowali się do niej 2 mld razy.
- W ciągu siedmiu lat użytkownicy IKO wykonali 350 mln transakcji na łączną kwotę ponad 12 mld zł.
- Pierwszy milion aktywnych aplikacji został osiągnięty w grudniu 2016 roku, po nieco ponad 3 latach liczba ta wzrosła do prawie 4,5 mln.
- Według danych sklepu Google Play, IKO przekroczyła barierę 5 mln pobrań jako pierwsza spośród aplikacji banków działających w Polsce.
Aplikacja mobilna IKO została uruchomiona 7 marca 2013 roku. Wtedy był to początek bankowej mobilnej rewolucji, która teraz stała się mobilną codziennością dla klientów PKO Banku Polskiego. Liczba aktywnych aplikacji IKO systematycznie rosła – 1 mln został osiągnięty w grudniu 2016 roku, po nieco ponad 3 latach liczba ta wzrosła do prawie 4,5 mln. W ciągu 7 lat klienci logowali się do niej 2 mld razy, wykonali transakcje na 12 mld zł.
– IKO niezmiennie pozostaje najpopularniejszą na rynku i najlepiej ocenianą przez użytkowników aplikacją bankową w Polsce. Jej wzrost odzwierciedla cyfrowy rozwój naszego banku. Pokazuje też perspektywę wdrożeń kolejnych mobilnych funkcji, które bank zamierza wprowadzić dla wygody klientów. Jesteśmy dumni z tej siedmiolatki, ale to dopiero pierwszy mocny rozbieg na długim dystansie tworzenia PKO Banku Przyszłości – podkreśla Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych