Wśród Polaków wzrasta znaczenie kanałów cyfrowych podczas codziennego korzystania z usług bankowych. W odpowiedzi na zmieniające się preferencje klientów, Alior Bank wprowadził zmiany do Alior Mobile i umożliwił swoim klientom personalizację ekranu Płatności i Usługi. Wprowadzona innowacja dostosowuje aplikację do indywidualnych potrzeb każdego z użytkowników, a także usprawnia codzienne wykonywanie transakcji finansowych.
Chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, banki powinny podchodzić do każdego klienta w sposób indywidualny. Taka personalizacja pozwala im precyzyjnie trafiać w oczekiwania odbiorców i odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby. Dzięki konsekwentnej rozbudowie kanałów zdalnych i dalszej cyfryzacji instytucje finansowe są w stanie zaproponować klientom najlepsze produkty i usługi w wygodnej formule i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia. Bankowość zdalna może ułatwić codzienne funkcjonowanie, nie tylko w kontekście finansowym. Dlatego w Alior Banku sukcesywnie promujemy usługi dodane, tzw. VAS, wskazując użytkownikom kanałów zdalnych zalety tego typu rozwiązań – mówi Wojciech Dubiel, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Alior Mobile z Alior Banku.
Dodaliśmy opcję przesuwania ikonek tak, aby klienci mogli szybko i wygodnie skorzystać z opcji, które są dla nich na co dzień najprzydatniejsze. Po zaktualizowaniu aplikacji mobilnej będą mogli w prosty sposób zarządzać układem skrótów, tak jak to robią na ekranie głównym swojego smartfona. W zaledwie kilka sekund dostosują Alior Mobile do swoich aktualnych potrzeb – dodaje Wojciech Dubiel.