Z okazji Dnia Dziecka Nationale-Nederlanden zaprasza w podróż do krainy wyobraźni

Po oddaniu głosu dzieciom w ostatniej kampanii telewizyjnej, Nationale-Nederlanden postanowiło kontynuować tę koncepcję, umieszczając z okazji Dnia Dziecka prace plastyczne dzieci swoich pracowników na oficjalnej stronie internetowej. Firma, wierząca w wartość dziecięcej wiedzy, elokwencji i szczerości, postanowiła ponownie pokazać, jak młodzi potrafią zaskoczyć. Dzisiaj na platformie www.nn.pl, odwiedzający mogą podziwiać odważne i kreatywne przedstawienie świata ubezpieczeń przez pryzmat wyobraźni najmłodszych.

Z okazji tegorocznego Dnia Dziecka, Nationale-Nederlanden podjęło niezwykłą inicjatywę – poprosiło dzieci swoich pracowników o stworzenie prac plastycznych do prezentacji na oficjalnej stronie internetowej firmy. Dzięki temu, 1 czerwca, witryna www.nn.pl tętni kreatywnością najmłodszych, a ich dzieła dumnie zdobią różne sekcje portalu. Co więcej, ilustracje zyskały honorowe miejsce jako banery produktów ubezpieczeniowych – od ubezpieczenia na życie i zdrowie, po ubezpieczenie roweru i rowerzysty.
– Każda ilustracja, która teraz zdobi naszą odświeżoną stronę internetową, to autorski wyraz kreatywności naszych najmłodszych artystów – dzieci pracowników Nationale-Nederlanden. Dzięki ich rysunkom, w dniu ich święta, mamy szansę ponownie poczuć dziecięcą radość i zanurzyć się w magiczny świat wyobraźni. Przystępując do tego projektu chcieliśmy, aby najmłodsi przedstawili, jak widzą i rozumieją świat ubezpieczeń, stąd wiele ilustracji jest tematycznych, stworzonych bezpośrednio pod konkretne produkty dostępne na stronie internetowej. W pracach widać ogrom kreatywności i odwagi w wyrażaniu myśli i własnego postrzegania świata, co sprawia, że całe przedsięwzięcie jest niezmiernie ciekawe i bez wątpienia pełne edukacyjnych wartości. I za to ogromnie naszym młodym twórcom dziękujemy – komentuje Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden w Nationale-Nederlanden.
Jednocześnie, mając na uwadze zdrowe relacje najmłodszych ze światem cyfrowym, Nationale-Nederlanden zorganizuje 6 czerwca br. transmisję LIVE zatytułowaną „Cyfrowa higiena: nasze dzieci kontra smartfony”. W spotkaniu weźmie udział Beata Sobczyk, edukatorka i założycielka Strefy Cyfrowej Rodziny, która podzieli się wskazówkami na temat zdrowego korzystania z technologii cyfrowych przez młodych użytkowników.
Więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest na stronie: https://www.nn.pl/dzien-oczami-dziecka.html
ŹRÓDŁONationale-Nederlanden