Zimowy PGE Narodowy rusza w Polskę razem z PZU

Zimowy PGE Narodowy, lubiane przez dzieci lodowisko na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie, w ten weekend rusza w trasę. Z łyżwiarskich atrakcji będzie można skorzystać w 10 polskich miastach. Początek akcji już 15 stycznia w Kielcach. Partnerem wydarzenia jest PZU.

Zimowy Narodowy od lat cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem dzieci i dorosłych, szczególnie w czasie ferii zimowych. Z uwagi na pandemię, w tym roku nie ma możliwości, by lodowisko działało na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Dlatego zimowa atrakcja rusza w trasę, podczas której odwiedzi 10 miast w całej Polsce – Kielce, Gorzów Wielkopolski, Bydgoszcz, Toruń, Białystok, Szczecin, Gdańsk, Lublin, Rzeszów i Łódź.

●            15.01-16.01 Kielce (Lodowisko Stadion)

●            18.01-19.01 Gorzów Wielkopolski (Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne „Słowianka”)

●            22.01-23.01 Bydgoszcz (Torbyd)

●            26.01-27.01 Toruń (Mentor Sport)

●            29.01-30.01 Białystok (Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji)

●            5.02-6.02 Szczecin (Lodowisko Szczecin)

●            12.02-13.02 Gdańsk (Gdańskie Lodowisko)

●            19.02-20.02 Lublin (Lodowisko Icemania)

●            26.02-27.02 Rzeszów (Lodowisko w Millenium Hall)

●            5.03-6.03 Łódź (Lodowisko „Bombonierka” im. Marii Olszewskiej-Lelonkiewicz)

Jazda na łyżwach daje wiele korzyści – nie tylko wzmacnia mięśnie, angażując do wysiłku zarówno dolne jak i górne partie ciała, lecz także wzmacnia serce oraz pomaga ćwiczyć równowagę i koordynację, a także orientację przestrzenną. Partnerem zimowego wydarzenia łyżwiarskiego jest największy polski ubezpieczyciel. To kolejna już inicjatywa, po ubiegłorocznej akcji bezpłatnych badań profilaktycznych i konsultacji lekarskich „Droga do Zdrowia z PZU”, która miała zachęcić Polaków do zdrowego i aktywnego stylu życia.

– Z radością wspieramy wydarzenie, który przyczynia się do promocji sportu, a szczególnie łyżwiarstwa. Wpisuje się to w nasz program dla dzieci i młodzieży „Dobra Drużyna PZU”, poprzez który zachęcamy najmłodszych do aktywności fizycznej. Cieszący się ogromną popularnością projekt Zimowy Narodowy pierwszy raz odbędzie się w formie objazdowej. Chętnych do nauki jazdy na łyżwach oraz do spędzenia czasu na lodowisku na pewno nie zabraknie – mówi Bartosz Niebrzydowski, dyrektor Biura Promocji Marki i Sponsoringu w PZU.

W programie  wydarzenia zaplanowano trzy cykle tematyczne. Jednym z nich są Poranki dla dzieci z PGE, podczas których maluchy będą się uczyć jazdy na łyżwach poprzez zabawę. Z kolei dla młodzieży odbędą się treningi łyżwiarskie Dobra Drużyna PZU. Na osoby, które już potrafią jeździć i lubią dobrą muzykę, czekać będzie Disco Lodowisko z 4FUN.TV. Jeśli nie mamy własnych łyżew to za niewielką opłatą będzie można wypożyczyć je na lodowisku. Szczegóły wydarzeń znajdują się na stronie  www.zimowynarodowy.pl i w mediach społecznościowych www.facebook.com/zimowy.narodowywww.instagram.com/zimowy.narodowy

PZU od lat promuje wśród Polaków sport oraz zdrowy styl życia. Latem 2021 r. prowadził akcję bezpłatnych badań i konsultacji lekarskich „Droga do Zdrowia z PZU”, podczas której w 13 miejscowościach przebadano 6 tys. osób. W czerwcu zainaugurował także program „Dobra Drużyna PZU”, do którego do tej pory dołączyło już 24 tys. dzieci i młodzieży.

ŹRÓDŁOPZU