Alior Bank rozpoczyna kampanię marketingową Pakietu kredytowego dla firm

13 lutego br. rusza intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo – o „kredycie firmowym do 600 tys. zł na prostych zasadach i na dowolny cel” będzie można usłyszeć zarówno w telewizji, jak i w radiu czy w internecie.

Oferta łączy najlepsze cechy oferty kredytowej dla małych firm, na które przedsiębiorcy zwracają szczególną uwagę: możliwość uzyskania wysokiej kwoty finansowania przy uproszczonej dokumentacji finansowej, bez wymogu przedstawiania zabezpieczeń materialnych i w krótkim czasie. Decyzję o przyznaniu kredytu do 600 tys. zł można otrzymać nawet w trakcie jednej wizyty w banku – szybko i wygodnie. Po podpisaniu umowy, środki zostaną przelane na konto firmy w ciągu 24 godzin.

Pakiet kredytowy dla firm to gwarancja elastycznego finansowania – przyznana kwota może zostać podzielona nawet na trzy produkty (Biznes Kredyt, kredyt w rachunku bieżącym oraz kartę kredytową). Dzięki temu przedsiębiorcy mogą jednocześnie zabezpieczyć różne potrzeby firmy: sfinansować inwestycje, zapewnić środki na bieżącą działalność oraz zrefinansować kredyt firmowy w innym banku. Spłatę kredytu można rozłożyć nawet na 10 lat.

Do złożenia wniosku potrzebna jest deklaracja PIT za ostatni zamknięty rok obrachunkowy, zaświadczenia z ZUS i US o braku zaległości oraz podstawowe dokumenty rejestrowe firmy.

Kampania reklamująca pożyczkę będzie realizowana etapami. Pierwszy z nich, rozpoczynający się 13 lutego, będzie koncentrował się na stacjach radiowych. Równolegle Alior Bank uruchomi działania zasięgowo-sprzedażowe w internecie, a w kolejnym kroku kampanię w telewizji.

Za kreację odpowiada agencja PZL (radio i telewizja), natomiast za zakup mediów Wavemaker.

Podziel się: