299,90 zł – tyle kosztuje nas 30 minut obsługi w Salonie Telefonii Komórkowej

Już od dawna robimy zakupy nie wychodząc z domu. Wystarczy dostęp do internetu, a kurier przynosi nasze wymarzone towary prosto pod drzwi. Zaletą tego rozwiązania jest nie tylko oszczędność czasu, ale i pieniędzy. Sklepy internetowe mają znacznie niższe koszty stałe niż te stacjonarne (czynsz, pracownicy) i dlatego też mogą pozwolić sobie na niższe ceny.

W ostatnich latach Banki i Towarzystwa Ubezpieczeniowe umożliwiły Klientom również zawieranie umów bez konieczności odwiedzania Placówki. Kurier przynosi nam bezpłatnie do domu dokumenty, które po podpisaniu zabiera i przekazuje do banku. W przypadku polis zawieranych droga elektroniczną nawet nie czekamy na kuriera, gotową polisę do wydrukowania otrzymujemy na emaila.

W przypadku banków umowy zawierane przez internet zazwyczaj nie mają specjalnej oferty, warunki są takie same jak w Placówce, jednak nie musimy wychodzić z domu aby dokonać formalności. Polisy zawierane elektronicznie (przez internet czy telefon) zazwyczaj są trochę tańsze – warto to zawsze sprawdzić przed dokonaniem zakupu.

Czy w Telefonii jest tak samo? Sprawdziliśmy to poprzez porównanie zakupu tych samych ofert w Salonie oraz przez Internet. Okazało się, że każdy z Operatorów proponuje jakiś bonus za zakup przez internet, nie zawsze finansowy.

Poniższe zestawienie zawiera wyłącznie różnice pomiędzy ofertą kupioną w Salonie a ofertą kupioną przez Internet:

 

[table id=19 /]

Czy warto sprawdzić i porównać oferty? Naszym zdaniem absolutnie tak. Nie wychodząc z domu możemy zaoszczędzić nawet 299,90 zł! – o tyle więcej zapłacimy, jeśli zdecydujemy się na zakup oferty w Salonie PLUS-a zamiast przez internet.

Szczegółowe porównanie ofert dostępnych w Salonie, jak i przez Internet w poprzednich artykułach:

– zakup Internetu w Salonie -> kliknij

– zakup Internetu przez stronę www -> kliknij