- PKO Bank Polski i CANAL+ podjęły oficjalną współpracę i zainicjowały promocję skierowaną m.in. do kibiców PKO Bank Polski Ekstraklasy.
- Każdy nowy klient, który założy PKO Konto Za Zero w PKO Banku Polskim może skorzystać z promocji i otrzyma voucher gwarantujący półroczny dostęp do serwisu CANAL+ telewizji przez internet do pakietów sport albo film o wartości nominalnej 300 zł.
- Za każde nowe konto z Oficjalną Kartą Ekstraklasy, klub, którego barwy będą widoczne na danej karcie, otrzyma od banku środki na rozwój w ramach programu partnerskiego.
Od 21 września każdy, kto założy Konto Za Zero w PKO Banku Polskim, może otrzymać voucher o wartości 300 zł gwarantujący półroczny dostęp do kanałów sportowych lub filmowych w ramach serwisu CANAL+ telewizji przez internet. To wspólna akcja PKO Banku Polskiego – tytularnego sponsora piłkarskiej Ekstraklasy i oficjalnego partnera telewizyjnego najpopularniejszej ligi sportowej w kraju.
Nie można mówić o skutecznym rozwoju rozgrywek piłkarskich bez odpowiedniej synergii między sponsorem ligi a jej głównym telewizyjnym nadawcą. Od samego początku wejścia we współpracę i przejęcia mecenatu nad krajowymi rozgrywkami piłkarskimi PKO Bank Polski stawia sobie za cel promowanie młodzieżowych talentów, łączenie środowisk kibiców, przybliżanie ich do piłkarskich emocji, a także zachęcenie do wspierania klubów swoimi zwykłymi codziennymi transakcjami. Dzięki PKO Bank Polski jest to możliwe. Po uruchomieniu Programu Partnerskiego teraz inicjujemy kampanię „Kibicuj z PKO Kontem za Zero”, w której udział może wziąć każdy kibic, jeśli założy konto w PKO Banku Polskim. Aż 1 000 szczęśliwców dzięki temu może zyskać dostęp do niezwykle bogatej oferty CANAL+ telewizji przez internet. Założenie konta i wybranie odpowiedniego wizerunku karty debetowej łączy się z przekazaniem wsparcia finansowego danemu klubowi – mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Bank Polski.
Cieszymy się, że przy okazji współpracy z Ekstraklasą możemy rozwijać wartościowe partnerstwa z innymi firmami wspierając ligowe rozgrywki. Przykładem takiej kooperacji jest nasza współpraca z PKO Bankiem Polskim będącym Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy i jednocześnie sponsorem tytularnym rozgrywek. Wierzymy, że efekty tego partnerstwa już wkrótce zostaną pozytywnie ocenione przez wszystkich kibiców rodzimej piłki a jednocześnie przyczynią się do zwiększenia oglądalności meczów polskiej Ekstraklasy – podkreśla Rafał Dmowski, Dyrektor ds. Komunikacji Klienckiej i Sportowej.
Zależy nam bardzo na partnerskiej relacji między podmiotami wspierającymi największą i najpopularniejszą ligę sportową w kraju. Jesteśmy ponadto przekonani, że współpraca między Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy a głównym partnerem telewizyjnym przyniesie obopólne korzyści obu stronom, a przede wszystkim przyczyni się do wzmocnienia i promocji wyjątkowego sportowego produktu jakim jest piłkarska Ekstraklasa. Chcemy dawać kibicom jeszcze więcej możliwości, by czuli się bliżej związani z ich klubami oraz całą ligą – mówi Paweł Placzke, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego.