W jednym z bloków badania „Zdalnych form kontaktu” (szczegóły: link) eksperci portalu mojebankowanie.pl zbadali jak banki odpowiadają na zapytania emailowe Klientów. Ocenie poddano, między innymi, czas oczekiwania na odpowiedź, czy jest ona wyczerpująca, na temat i poprawna językowo.
Kto okazał się najlepszy w tej grupie?
Badanie wyłoniło 3 liderów: eurobank, ING Bank Śląski oraz mBank – łączny wynik 94,91%. Najszybciej na zapytania Klientów odpowiada Credit Agricole – jako jedyni odpowiedzieli na wszystkie zapytania do 30 minut, stawiając innym bankom poprzeczkę bardzo wysoko. Rekord czasowy pobił Getin Bank – na jedno z zapytań odpowiedź otrzymaliśmy w ciągu 12 minut. Niestety są jeszcze banki, które w ogóle nie odpowiadają na zapytania Klientów lub czas oczekiwania na odpowiedź jest bardzo długi.
Czy pozostali wezmą przykład z Credit Agricole? Przekonamy się o tym już pod koniec maja, wówczas startuje kolejne badanie.
[table id=33 /]