ING stawia na ofertę inwestycyjno-oszczędnościową, lepsze dopasowanie rynkowe i prostsze zasady przynależności do segmentów Premium i Private Banking. Nowe zasady weszły w życie 29 marca 2021 roku.
Klientom, którzy do tej pory korzystali z ofert Wealth Management i Private Banking, ING proponuje nową ofertę, pod nazwą Private Banking, która powstała z ich połączenia. Nowy Private Banking skoncentrowany jest na kluczowych elementach obu wcześniejszych ofert. Zapraszamy do niego klientów, którzy mają aktywa w wysokości 1 mln zł lub za naszym pośrednictwem zainwestowali 500 tys. zł. Klienci z segmentu Private Banking będą obsługiwani przez osobistych doradców finansowych z certyfikacją m.in. EFPA. Doradztwo inwestycyjne w ING to innowacyjny model współpracy – dzięki niemu klienci mogą korzystać z profesjonalnej wiedzy ekspertów ING, budować trwałe relacje z doradcą i używać zaawansowanych technologicznie rozwiązań w aplikacji Moje ING.
Nasza oferta dla segmentów klientów zamożnych koncentruje się na czterech zbalansowanych obszarach: rzeczywistych wartościach dla klienta, przemyślanej ofercie, rozwiązaniach technologicznych i specjalistycznej obsłudze. Klient gotowy na rozwiązania oszczędnościowe i inwestycyjne może być pewny, że dostanie u nas skrojoną na miarę propozycję. Zmiany jakie wprowadzamy, to zmiany zdecydowanie budujące unikalne doświadczenia klienta – podkreśla Kamila Klajn, Centre of Experise Lead
Dajemy klientowi pełną kontrolę nad portfelem inwestycyjnym niezależnie od czasu i miejsca.
To w ostatnim roku stało się szczególnie ważne. Klientom Private Banking udostępniamy również funkcjonalny raport inwestycyjny. Jest to zagregowane zestawienie podsumowujące bieżące inwestycje w jednym miejscu. Konsekwentnie rozwijamy to narzędzie dalej, aby klient miał holistyczny podgląd na całość swoich finansów – dodaje Daniel Szewieczek, Dyrektor Banku odpowiedzialny za oszczędności i inwestycje.
Klienci Premium to teraz klienci z aktywami min. 200 tys. Kryterium dotyczące miesięcznych wpływów na konto (min. 10 tys. zł) zastąpiliśmy kryterium inwestycyjnym (min. 100 tys. zł). Klienci Premium będą mogli korzystać ze Zdalnego Centrum Premium. Jest to dedykowany zespół specjalistów, którzy zapewniają natychmiastowe wsparcie we wszystkich sprawach dotyczących zarządzania swoimi finansami. W miejscach spotkań klienci będę mieć do dyspozycji opiekę specjalisty inwestycyjnego, który pomoże im określić profil akceptowanego ryzyka, zidentyfikować cele, a następnie doradzi wybór produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych najbardziej dopasowanych do indywidualnych preferencji.
Zmiana ofertowa dotyczy również konta Premium, które zmienia swoją nazwę na konto Active. Do konta Active bank dodaje benefity: wszystkie wypłaty z bankomatów w Polsce i za granicą za 0 zł oraz 5 bezpłatnych przelewów ekspresowych w miesiącu. Klienci z segmentu Private Banking będą mogli korzystać z konta Active bezpłatnie. W przypadku klientów Premium, darmowy dostęp do konta Active gwarantuje spełnienie jednego z kryteriów: 200 tys. zł aktywów lub 100 tys. zł inwestycji. Klienci, których wpływy wynoszą co najmniej 10 tys. zł miesięcznie – również mogą bezpłatnie korzystać z tego konta. Opłata za konto Active dla pozostałych klientów będzie wynosić 45 zł miesięcznie.
Więcej na: