Prawie 120 tys. interakcji, w tym ponad 100 tys. „polubień” osiągnął post „We need you”, który ukazał się w dniu meczu Polska – Portugalia na profilu Alior Banku na Facebooku. To rekordowy wynik zarówno wśród postów dotyczących tematyki Euro 2016 opublikowanych przez marki, jak i wszystkich dotychczasowych postów z kategorii banki i finanse.
Post „We need you” z Robertem Lewandowskim, Jakubem Błaszczykowskim, Grzegorzem Krychowiakiem, Michałem Pazdanem i Łukaszem Fabiańskim na tle polskiej flagi zachęcał do wspierania Reprezentacji Polski przed ćwierćfinałowym meczem z Portugalią podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej. Rezultat przeszedł najśmielsze oczekiwania – post dotarł do blisko 2,5 mln osób, z których prawie 120 tys. dało wyraz swojemu wsparciu dla drużyny narodowej, w tym ponad 100 tys. okazało swoją sympatię, klikając „Lubię to!”. Pod postem pojawiło się też ponad 2300 komentarzy zagrzewających zawodników do walki.
Prowadzone na Facebooku działania Alior Banku, oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, są częścią ogólnopolskiej kampanii multimedialnej „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”. Od początku turnieju do 30 czerwca na bankowym profilu wszystkie publikacje dotyczące piłkarskich emocji wygenerowały ponad 200 tys. interakcji. W ciągu ostatniego miesiąca dzięki realizowanym działaniom Domu Mediowego Maxus, posty były komentowane nie tylko przez polskich kibiców, ale również fanów m.in. z: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Holandii czy Włoch.
źródło: Alior Bank