BNP Paribas z czterema statuetkami w konkursie Innovation 2020

Bank BNP Paribas został kolejny raz wyróżniony za innowacyjność swoich projektów i znalazł się w czwórce najbardziej innowacyjnych marek w Polsce. Podczas gali Innovation 2020 otrzymał cztery statuetki – dwie złote oraz po jednej srebrnej i brązowej. Jury doceniło projekty przełamujące schematy w dziedzinie biznesu mediów i marketingu.

– Przykładamy dużą wagę do społecznego wymiaru naszych działań chętnie wcielając w życie niestandardowe i nowatorskie pomysły. Przyznane nagrody są dla nas ważnym wyróżnieniem i sygnałem, że nasz głos jest słyszalny. To nas bardzo cieszy i motywuje do dalszych działań, w których zawsze szczególnie ważny jest właśnie aspekt społeczny, a nasze zaangażowanie w tym wymiarze to już niemalże nasza wizytówka – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji Banku BNP Paribas.

Dwie statuetki zdobył – wielokrotnie już nagradzany – projekt Ostatni „Twój Weekend” zrealizowany przez  Bank BNP Paribas, Gazetę.pl i Mastercard i  VMLY&R. Projekt zajął pierwsze miejsce w kategorii Innowacyjne doświadczenie za najlepszy „content” i drugie miejsce w kategorii Innowacyjne media, podkategorii kampania/działanie społeczne.

Kolejnym złotym medalistą został projekt „Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt” zrealizowany  przez Banku BNP Paribas, NOIZZ.pl  i VMLY&R.

Brązowa statuetka została przyznana Bankowi BNP Paribas w kategorii Innowacyjne media w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, za projekt Dwie Arety, zrealizowany przez Feeders Agency w ramach kampanii   towarzyszącej promocji Karty Otwartej na eŚwiat

Bank BNP Paribas znalazł się w pierwszej czwórce najbardziej innowacyjnych marek w Polsce.

Dodatkowo w tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards nagrodzono aż dwa projekty, w których partnerem był Bank BNP Paribas. W kategorii “Best public relations or community service campaign” za kampanię “Ostatni Twój Weekend” pierwsze miejsce otrzymała Agora, która projekt zrealizowała we współpracy z agencję VMLY&R Poland, Bankiem BNP Paribas i Mastercard.

W tej samej kategorii drugie miejsce zajęła akcja serwisu Noizz “Arka 2.0”, którą realizowano we  współpracy z VMLY&R, Bankiem BNP Paribas oraz Centrum Nauki Kopernik.