Dodatkowe kanały zgłaszania szkód po nawałnicach

W związku z wystąpieniem w ostatnich dniach anomalii pogodowych PZU dedykuje dodatkowe zasoby, aby jak najszybciej obsłużyć szkody na terenach dotkniętych nawałnicami.

Skala zgłoszonych szkód w ostatnich dniach po wystąpieniu huraganu i silnych ulew jest kilkunastokrotnie wyższa niż zwykle o tej porze roku.

Jesteśmy w pełni przygotowani na obsługę szkód. Dysponujemy środkami, które pozwalają nam szybko zareagować na taką sytuację. Żaden poszkodowany klient PZU nie pozostanie bez naszej pomocy.

Przypominamy o dostępnych kanałach zgłoszenia szkody:

  • przez Internet tj. www.pzu.pl,
  • infolinia 801-102-102,
  • osobiście w placówkach lub naszych mobilnych biurach.

Osoby ubezpieczone w PZU, których domy zostały uszkodzone powinny starać się minimalizować straty po żywiole i zapobiegać powiększaniu szkody. Nie ma przeszkód, aby po wykonaniu dokumentacji zdjęciowej np. telefonem komórkowym, nie czekając na wizytę rzeczoznawcy, przystąpić do sprzątania i zabezpieczania uszkodzonego mienia np. wypompowywać wodę z zalanych pomieszczeń oraz osuszać i wentylować pomieszczenia, w miarę możliwości prowizorycznie zabezpieczyć dach.

Zachęcamy do skorzystania z usługi wyliczenia wartości szkody już podczas telefonicznego zgłoszenia szkody lub samodzielnie przy użyciu aplikacji mobilnej (wykorzystując przesłany link). Pozwala ona wyliczyć wysokość odszkodowania bez oględzin miejsca zdarzenia przez rzeczoznawcę PZU.

Dziś na tereny dotknięte nawałnicami wyruszają Mobilne Biura PZU Pomoc, aby jak najszybciej dotrzeć do poszkodowanych. W poniedziałek 14 sierpnia planowana jest bezpośrednia obsługa szkód w Nakle nad Notecią, natomiast we wtorek 15 sierpnia w Gnieźnie.

Podziel się: