ERGO Hestia z nowym rozwiązaniem do sprzedaży ubezpieczeń dla firm

ERGO Hestia przedstawiła agentom nowe rozwiązanie do sprzedaży ubezpieczeń dla firm. ERGO Biznes pozwoli pośrednikom z większą swobodą sprzedawać produkty przeznaczone dla przedsiębiorstw – zarówno małych, jak i dużych. Skorzystają na tym wszyscy – agenci zyskają większą samodzielność, a klienci lepszy dostęp do ubezpieczeń i znacznie szybszy czas obsługi. Rozwiązanie korzysta z najlepszych praktyk zapoczątkowanych przez system sprzedażowy iHestia oraz 30-letniego doświadczenia sopockiego ubezpieczyciela w sprzedaży ubezpieczeń korporacyjnych.

Premiera ERGO Biznes odbyła się w poniedziałek 11 października 2021 roku w Parku Hestii w Sopocie. Dzięki nowemu rozwiązaniu, agenci otrzymują dużo lepszy i bardziej intuicyjny dostęp do produktów ubezpieczeniowych przeznaczonych dla firm. ERGO Hestia rozpoczęła już wdrażanie systemu, a zakończy je za kilka miesięcy.

– ERGO Biznes przynosi tak duże zmiany w ubezpieczeniach dla firm, jak wcześniej iHestia, która jako system zrewolucjonizowała sprzedaż i obsługę produktów detalicznych – podkreśla Bartosz Zwoliński, Dyrektor ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw w ERGO Hestii. –  Ograniczeniem w sprzedaży ubezpieczeń korporacyjnych była ich złożoność. W ERGO Biznes udało nam się zaprezentować te produkty w prosty i przejrzysty sposób – dodaje.

ERGO Biznes powstał na bazie nowoczesnych rozwiązań wspierających agenta w ocenie i taryfikacji ryzyka, a także przygotowaniu ofert i obsłudze polis. ERGO Biznes to 33 produkty dla firm oraz blisko 600 klauzul, które umożliwiają pośrednikowi samodzielne przygotowanie polisy. Wśród produktów pojawiają się dodatkowo ubezpieczenia ryzyk cybernetycznych Cyber M oraz Cyber XL, ubezpieczenia instalacji fotowoltaicznych odpowiadające rosnącemu rynkowi OZE, jak i dopaso­wane do dzisiejszych realiów ubezpie­czenie mienia, elektroniki czy całkowicie zrewolucjonizowany obszar ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej.

– Przy tworzeniu tego rodzaju systemu bardzo dużo uwagi poświęciliśmy kwestii bezpieczeństwa agenta i klienta. Większe upraw­nienia zawsze wiążą się z większą odpo­wiedzialnością – podkreśla Jakub Golko, Zastępca Dyrektora ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw w ERGO Hestii. – Dlatego proces powstawania ERGO Biznes odbywał się w konsulta­cji z agentami, underwriterami, regionalnymi menedżerami sprzedaży. Dzięki tym rozmowom znaleźli­śmy złoty środek, dając agentom z jednej strony możliwość rozwoju na rynku ubezpieczeń korporacyjnych, a z drugiej – oferując odpowiednią wiedzę i technolo­gię pozwalającą na odpowiedzialną ocenę ryzyka.

Razem z ERGO Biznes swoisty ekosystem tworzą jeszcze dwa wdrożenia sopockiego ubezpieczyciela: szkoleniowy Program Certyfikacji Sieci Agencyjnej oraz motywacyjny Program Statusowy w iPunkcie, którego premiera jeszcze przed nami.

ERGO Biznes daje agentom możliwość dotarcia do nowej grupy klientów. Liczba małych i średnich przedsiębiorstw przekracza w Polsce 2 mln. Odpo­wiadają one za blisko 50% polskiego PKB. To grupa, do której agent może znacznie skuteczniej trafić za pomocą nowego rozwiązania ERGO Hestii.

ŹRÓDŁOERGO Hestia
Poprzedni artykułInstytut Ekonomiczny Mastercard: małe firmy na całym świecie przenoszą swoją działalność do e-commerce trzy razy szybciej niż przed pandemią
Następny artykułBank BNP Paribas otwiera dyskusję o wpływie Europejskiego Zielonego Ładu na sektor spożywczy w Polsce