100 tys. sprzedanych polis PKO Dom dla klientów PKO Banku Polskiego

  • W ciągu pięciu miesięcy od uruchomienia sprzedaży nowego ubezpieczenia PKO Dom, tysiące klientów PKO Banku Polskiego ubezpieczyło swoją nieruchomość na wypadek zalania, przepięcia czy pożaru
  • Ubezpieczenie obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania. Klienci mogą kupić ubezpieczenie w wygodny dla siebie sposób, a w razie zdarzenia losowego szybko zlikwidują szkodę
  • Ubezpieczenie można kupić korzystając z internetu, aplikacji mobilnej, serwisu telefonicznego lub w placówkach PKO Banku Polskiego

W ciągu pięciu miesięcy od uruchomienia sprzedaży nowego ubezpieczenia PKO Dom, tysiące klientów PKO Banku Polskiego ubezpieczyło swoją nieruchomość na wypadek zalania, przepięcia czy pożaru. Ubezpieczenie obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania. Klienci mogą kupić ubezpieczenie w wygodny dla siebie sposób, a w razie zdarzenia losowego szybko zlikwidują szkodę. Ubezpieczenie można kupić korzystając z internetu, aplikacji mobilnej, serwisu telefonicznego lub w placówkach PKO Banku Polskiego.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ubezpieczenie PKO Dom tak szybko zyskało zaufanie wielu klientów banku. 100 tys. sprzedanych polis pokazuje, że ubezpieczenie samodzielne może być z dużym sukcesem sprzedawane w kanale bancassurance. Receptą na to okazało się stworzenie produktu, który odpowiada na oczekiwania klientów, ale jest też relatywnie prosty w dystrybucji. Taki jest właśnie PKO Dom – z jednej strony oferuje szeroki zakres ochrony i możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home. Z drugiej, zapewnia jak najlepsze doświadczenia klientom i doradcom, dzięki przyjaznym procesom oraz konkurencyjnej cenie – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.

Ten sukces sprzedażowy nie byłby możliwy bez zaangażowania doradców. Oprócz wiedzy o produkcie, którą uzyskali w trakcie szkoleń, doradcy banku przede wszystkim świetnie znają swoich klientów. Mają dobre rozeznanie ich potrzeb ubezpieczeniowych. To wszystko sprawia, że rozmowa o ochronie domu w PKO, jest czymś zupełnie naturalnym i dobrze odbieranym przez klientów. Jestem przekonany, że liczba klientów z polisą PKO Dom będzie rosła jeszcze szybciej niż dotychczas – dodaje Grzegorz Oszast, Dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej PKO Banku Polskiego.

PKO Dom jest dostępne we wszystkich kanałach dystrybucji banku – przez iPKO, IKO, Call Center lub u doradców. W zakresie likwidacji szkody, klienci mogą wybrać dogodną formę zgłoszenia – zdalnie lub w oddziałach banku. Chętnie korzystają z tzw. uproszczonej ścieżki likwidacji – telefonicznie i bez udziału rzeczoznawcy. 60% naszych klientów, którzy zgłaszają szkodę z PKO Dom, wybiera tę formę obsługi. Wysoki poziom zadowolenia klientów, którzy rekomendują to ubezpieczenie pokazuje, że likwidacja szkód w PKO Dom spełnia ich oczekiwania (NPS 60%).
Klienci najczęściej ubezpieczają mieszkania i to w najwyższym pakiecie PRO. Ten pakiet zapewnia bardzo szeroką ochronę – ubezpieczenie od zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, a także OC w życiu prywatnym oraz Assistance. Jeśli chodzi o ubezpieczenia dodatkowe, to największą popularnością cieszą się ubezpieczenia elementów szklanych oraz przenośnego sprzętu elektronicznego. Na PKO Dom decyduje się więcej Pań – 57% ubezpieczających to kobiety. Najmłodsza klientka ma 18 lat, a najstarsza 96.
Wyróżnikiem oferty PKO Dom jest możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home. w Programie PKO Inteligentny dom. Przystąpienie do programu jest premiowane 40% zniżką na zakup inteligentnych czujników, np. dymu, czadu czy zalania. Dodatkowo, produkt zapewnia bezpośrednią likwidację szkód w sprzęcie RTV/AGD/PC. W razie uszkodzenia sprzętu, polisa pokrywa koszt transportu, naprawy i części zamiennych.
ŹRÓDŁOBank Pocztowy