- W ciągu pięciu miesięcy od uruchomienia sprzedaży nowego ubezpieczenia PKO Dom, tysiące klientów PKO Banku Polskiego ubezpieczyło swoją nieruchomość na wypadek zalania, przepięcia czy pożaru
- Ubezpieczenie obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania. Klienci mogą kupić ubezpieczenie w wygodny dla siebie sposób, a w razie zdarzenia losowego szybko zlikwidują szkodę
- Ubezpieczenie można kupić korzystając z internetu, aplikacji mobilnej, serwisu telefonicznego lub w placówkach PKO Banku Polskiego
W ciągu pięciu miesięcy od uruchomienia sprzedaży nowego ubezpieczenia PKO Dom, tysiące klientów PKO Banku Polskiego ubezpieczyło swoją nieruchomość na wypadek zalania, przepięcia czy pożaru. Ubezpieczenie obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania. Klienci mogą kupić ubezpieczenie w wygodny dla siebie sposób, a w razie zdarzenia losowego szybko zlikwidują szkodę. Ubezpieczenie można kupić korzystając z internetu, aplikacji mobilnej, serwisu telefonicznego lub w placówkach PKO Banku Polskiego.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ubezpieczenie PKO Dom tak szybko zyskało zaufanie wielu klientów banku. 100 tys. sprzedanych polis pokazuje, że ubezpieczenie samodzielne może być z dużym sukcesem sprzedawane w kanale bancassurance. Receptą na to okazało się stworzenie produktu, który odpowiada na oczekiwania klientów, ale jest też relatywnie prosty w dystrybucji. Taki jest właśnie PKO Dom – z jednej strony oferuje szeroki zakres ochrony i możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home. Z drugiej, zapewnia jak najlepsze doświadczenia klientom i doradcom, dzięki przyjaznym procesom oraz konkurencyjnej cenie – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
Ten sukces sprzedażowy nie byłby możliwy bez zaangażowania doradców. Oprócz wiedzy o produkcie, którą uzyskali w trakcie szkoleń, doradcy banku przede wszystkim świetnie znają swoich klientów. Mają dobre rozeznanie ich potrzeb ubezpieczeniowych. To wszystko sprawia, że rozmowa o ochronie domu w PKO, jest czymś zupełnie naturalnym i dobrze odbieranym przez klientów. Jestem przekonany, że liczba klientów z polisą PKO Dom będzie rosła jeszcze szybciej niż dotychczas – dodaje Grzegorz Oszast, Dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej PKO Banku Polskiego.