11 Nagród dla ING w konkursie Power of Content Marketing

W konkursie Power of Content Marketing Awards 2019, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING Bank Śląski otrzymał aż 11 nagród, w tym 10 złotych.

Cieszymy się, że jury doceniło wartościowe treści, które tworzymy dla klientów, wspierające edukację finansową, rozwój osobisty i przedsiębiorczość. Doceniono również nasze inicjatywy dla pracowników wzmacniające zaangażowanie i postawy proekologiczneTo dla nas bardzo ważne – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Nagrodzone inicjatywy i projekty ING Banku Śląskiego to:

ZŁOTO

  • Kampania „Czy posiadanie stało się sensem życia?”: za pragmatyczny, przystępny i edukacyjny wymiar projektu, w kategorii „Content marketing finanse i ubezpieczenia”
  • Gra edukacyjna Otwarte Karty: za zaprojektowanie skutecznego narzędzia pracy managera, w kategorii „Content marketing edukacja”
  • Kampania „Love wielorazowe”: za uważne i odpowiedzialne kreowanie trendów wśród pracowników, w kategorii „Strategia content marketing dla pracowników”
  • Publikacja Po prostu ING Culture Book: za kompletne i skoncentrowane na pracownikach podsumowanie kultury organizacji, w kategorii „Publikacja jednorazowa”
  • Magazyn BAŚKA: za konsekwentnie wysoki poziom publikacji, w kategorii „Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1000 egz.”
  • Portal One Intranet ING Banku Śląskiego: za kompleksowe podejście i angażujący dialog, w kategorii „Portal dla pracowników”
  • Społeczność ING: za zaktywizowanie społecznościw kategorii „Portal tematyczny dla klientów”
  • Kampania Dobry Głos Dla Firm 2018: za mocny, kreatywny pomysł z odrobiną szaleństwa, w kategorii „kampania social mediowa jako autonomiczny projekt”
  • Infografiki w Społeczności ING: za popkulturowe nawiązania, w kategorii „Infografika jako narzędzie komunikacji”
  • Cykl video Prosto o pieniądzach: za przystępny język i kompleksowe podejście do edukacji o finansach, w kategorii „Marketingowa komunikacja video”

SREBRO 

  • Kampania #NajlepiejRobićSwoje: za zrozumienie i partnerskie podejście do grupy docelowej, w kategorii „Marketingowa komunikacja video”

Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Inicjatywy i projekty dla pracowników ING Banku Śląskiego są od wielu lat nagradzane w tym prestiżowym konkursie.

Więcej na: http://contentmarketingpolska.pl/pocma/laureaci-2019/

Exit mobile version